טוני עצר את יובה. נאפולי והיגוואין במקום השני

לוקה טוני
לוקה טוני |

החלוץ הוותיק בלם את יובה אחרי 26 משחקים. פיפיטה הבקיע ב-1:2 בטורינו

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

יובנטוס כבר זכתה באליפות, חושבת על גמר הגביע האיטלקי ולא ממש רצתה להרוס ללוקה טוני את המשחק הביתי האחרון לפני הפרישה. אבל הגברת הזקנה לא ממש תכננה להפסיד לראשונה אחרי 26 משחקי ליגה ודווקא במפגש קצוות מול ורונה. במקביל, גונסאלו היגוואין שוב מצא את הרשת בניצחון שהחזיר את נאפולי למקום השני. 

ורונה – יובנטוס 1:2 

נועלת הטבלה אירחה את האלופה למפגש שהיה בעיקר בסימן משחק הבית האחרון בקריירה של לוקה טוני, רגע לפני שהוא תולה את הנעליים. אלכס סנדרו גרם לפנדל אותו בעט החלוץ הוותיק פנימה. 157 שערי סרייה A לאורך השנים, בהחלט מרשים. 

בדקה ה-55 פדריקו ויויאני הכפיל את הפער ובדקה ה-85 ורונה עשתה כבוד ללוקה טוני, שירד לספסל. אלכס סנדרו הברזילאי אמנם הורחק בתוספת הזמן, רגע לפני שפאולו דיבאלה הצעיר הבקיע שער מצמק שלא שינה דבר (90+4). 


ניצחון על יובה וקידה. לוקה טוני (gettyimages)

טורינו – נאפולי 2:1 
לחצו וצפו בתקציר >

התכולים רשמו שיא נקודות חדש בעונה (79) ועקפו בחזרה את רומא בדרך למקום השני בטבלה, שמוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. מי ששבר את הבצורת במגרש היה כמובן גונסאלו היגוואין, שבדקה ה-12 הבקיע את שערו ה-33 העונה בליגה – הכי הרבה בעונת סרייה A מאז אנג'לילו ב-1958/9. 

מארק האמשיק, שבישל את השער הראשון, דאג גם לאסיסט לחוסה קאייחון בשער השני (20). ברונו פרס הברזילאי דאג לצמק (66) עוד לפני הרחקתו של ג'יוזפה ויווס המארח בתוך תוספת הזמן. במחזור האחרון תארח נאפולי את פרוזינונה, שכבר ירדה לליגת המשנה.


היגוואין, חורך רשתות באיטליה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי