יובה קרובה לאליפות, בופון: המפנה היה בדרבי

שחקני יובה בטירוף
שחקני יובה בטירוף |

הביאנקונרי חסרים נקודה לתואר. אלגרי יחתום על חוזה חדש וסימן את היעד הבא

(גודל טקסט)

יובנטוס קרובה מאוד לזכייה באליפות חמישית ברציפות ולראשונה אחרי 81 שנה ישחזרו רצף כזה של אליפויות. אחרי הניצחון על פיורנטינה 1:2 בארטמיו פראנקי זקוקה יובה לאובדן נקודות של נאפולי שתתארח באולימפיקו אצל רומא (ישיר בספורט1 החל מ-15:55) אחרי שפתחה עליה פער 12 נקודות.

 

שחקני יובה למעשה חגגו כבר את הזכייה באליפות כשבפועל הם זקוקים לנקודה אחת משלושה משחקים שנותרו להם מול קארפי, ורונה שכבר ירדה ליגה וסמפדוריה. "זו אליפות מיוחדת. נקודת המפנה היתה בניצחון שלנו הדרבי על טורינו במחזור ה-11 אז כבשנו שער ניצחון בדקה ה-95 בזמן פציעות. זו אליפות יפה כמו הראשונה לפני חמש שנים. הניצחון על פיורנטינה הראה את הכוח שלנו מבחינה טכנית ומנטלית", ציין השוער ג'יאנלואיג'י בופון.

 

 

יובנטוס רשמה רצף מדהים של ניצחונות. במהלך 25 המשחקים האחרונים, צברה 73 נקודות. זו כמות הנקודות שצברה עד כה נאפולי כל העונה ב-34 משחקים. ג'יג'י בופון שהדף פנדל הבהיר שוב למה הוא אחד מכוכביה הגדולים של יובה העונה.

 


בופון, מספר 1 (Gettyimages)

 

חלוץ פיורנטינה, פדריקו ברנרדסקי, ששער חוקי שלו נפסל שלא בצדק אמר על בופון: "הוא סופר אנושי". השניים נולדו באותה עיר קאררה באיטליה. בופון הדף פנדל שבעט ניקולה קאליניץ' וגם את הריבאונד של ברנרדסקי.

 

אחרי המשחק אמר מאמן יובה, מאסימיליאנו אלגרי: "האתגר הבא שלנו יהיה לזכות באלופות. עשינו דבר מדהים זכינו ב-24 ניצחונות מ-25 משחקים. זה דבר כמעט בלתי אפשרי. מכנים אותי תמיד 'מאמן של מועדון' ואני רואה זאת כמחמאה. אחתום שבוע הבא על החוזה ביובה בהנחה שיתנו לי לחתום". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי