יובנטוס נשארה בפסגה עם 0:1 דחוק בפאלרמו

היגוואין
היגוואין | צילום: gettyimages

שער עצמי של גולדניגה אחרי בעיטה של אלבס הכריע. וגם: נאפולי גברה 0:2 על קייבו

(גודל טקסט)

פאלרמו התמודדה עם 19 בעיטות לשער של נאפולי ויובנטוס במחציות הראשונות של המפגשים מבלי לספוג. מול הגברת הזקנה הסיציליאנים כבר הפילו את עצמם עם שער עצמי שהניח לאלופת איטליה להמשיך לצעוד בראש הטבלה. נאפולי ניצחה 0:2 את קייבו ונצמדה לביאנקונרי בפסגה. 

פאלרמו – יובנטוס 1:0 

אחרי התיקו מול סביליה וההפסד לאינטר, הגברת הזקנה חזרה למסלול הניצחונות. שחקניו של מקסי אלגרי נאבקו בהגנה הקשוחה של הסיציליאנים, אבל כדור ארוך של דני אלבס הוסט לרשת על ידי אדוארדו גולדניגה המארח (49). 

המארחת מסיציליה עדיין תקועה עמוק בתחתית עם 5 נקודות בלבד מ-6 מחזורים, בעוד שיובה ממשיכה לצעוד בראש הטבלה האיטלקית. ביום שלישי יתארחו הלבנים-שחורים אצל דינמו זאגרב במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות ובשבוע הבא ייצאו לביקור אצל אמפולי.


פיאניץ'. אין משחקים קלים באיטליה (gettyimages)

נאפולי -קייבו 0:2 

נאפוליטנים הכריעו את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה, כשגביאדיני והאמשיק כבשו אחרי בישולים של קאייחון ואינסיניה. השער של הסלובקי היה ה-100 שלו במדי נאפולי בכל המסגרות, אחד יותר מדייגו מראדונה האגדי. כעת נאפולי ממוקמת שנייה עם 14 נקודות ובמחזור הקרוב תתארח בברגמו אצל אטלאנטה. עוד קודם לכן מצפה לחניכים של סארי מפגש מול בנפיקה בליגת האלופות.


האמשיק. 100 שערים במדי נאפולי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי