יודעות להעריך הגנה: מילאן ויובה אחר גודין

דייגו גודין
דייגו גודין |

בלם אתלטיקו מדריד על הכוונת של שתי האיטלקיות. רומא מתכננת מחטף

(גודל טקסט)

יובנטוס מחזיקה בשלושה מהבלמים הטובים בעולם. מילאן כבר החזיקה כמה מהבלמים הגדולים בהיסטוריה. כעת שתיהן רודפות אחרי מי שנחשב בעיני רבים לבלם האולטימטיבי כיום, דייגו גודין, שחקן אתלטיקו מדריד ונבחרת אורוגוואי. 

כבר מספר שנים שצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וקבוצות נוספות עוקבות אחרי דייגו גודין, ששוויו הוערך ב-40 מיליון יורו. על פי "טוטוספורט" האיטלקי, כעת אלה יובננטוס ומילאן שמתכוונות לנסות להחתים את הבלם לקראת העונה הבאה. 

יובנטוס מחפשת יורש לאנדראה ברצאלי הוותיק, שבמאי הקרוב יציין את יום הולדתו ה-36. גודין אמנם יהיה בן 31 בפברואר, אבל עדיין נחשב לבלם שיכול לספק תוצרת עוד כמה שנים ומחזיק בחוזה באתלטיקו מדריד עד קיץ 2019. 


סימאונה יסכים לוותר עליו? (gettyimages)

בצד האדום של מילאנו, לעומת זאת, מחפשים מנהיג במרכז ההגנה. כריסטיאן ספאטה הקולומביאני מתקשה לייצב את החוליה האחורית, אלסיו רומאניולי הוא עדיין רק הבטחה לעתיד וצירוף אפשרי של גודין עשוי להקפיץ את הרוסונרי מדרגה. 

בינתיים, רומא מתכננת לעשות מחטף בינואר. על פי פרסומים באיטליה, הזאבים יגידו בינואר הצעה על שרדאן שאקירי, השווייצרי הכשרוני של סטוק. השחקן התזזיתי אמור לשמש כמחליפו של מוחמד סאלח בזמן שהמצרי ישחק עם נבחרתו במסגרת גביע אפריקה. הכסף לעסקה אמור להגיע ממכירתו של חואן איטורבה.


גודין, סלע במרכז ההגנה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי