כמו קוביות דומינו: החל סחרור חלוצים באיטליה

היגוואין
היגוואין | צילום: gettyimages

גונסאלו היגוואין אמור לעבור ליובנטוס והסבב כבר תופס תאוצה. כל הפרטים כאן

(גודל טקסט)

גונסאלו היגוואין אמור לעבור ליובנטוס, מה שיפנה מקום בנאפולי. אלא שזו רק תחילתה של השרשרת, שעשויה לגרור רצף של העברות בין חוליות ההתקפה של הכדורגל האיטלקי. אז נתחיל עם הארגנטיני ונראה מה עוד יתפתח בהמשך הדרך. 

אם גונסאלו היגוואין יעבור ל… 

יובנטוס אמורה, על פי הפרסומים במרבית כלי התקשורת באיטליה, לרכוש את גונסאלו היגוואין תמורת 90 מיליון יורו. מאחר שהגברת הזקנה היא זאת שמפעילה את סעיף השחרור, ולא השחקן עצמו, הסכום נמוך ב-4.5 מיליון יורו לעומת הדרישה המקורית של התכולים. אלא שאז יישאר חלל בחוליית ההתקפה בסן פאולו. 


היגוואין, מעבר שגורר סערה (gettyimages)

המועמד המועדף על נאפולי כמחליף של היגוואין הוא מאורו איקארדי. וונדה נארה, אשתו הפרובוקטיבית והסוכנת של החלוץ, אישרה כי מתווך נפגש עם ראשי התכולים בנוגע להעברה. השכר המוצע לו נאמד ב-5 מיליון יורו לעונה וכן 50% מהזכויות על השימוש בשמו לצרכי פרסום ומרצ'נדייז. השחקן אמור לעלות בין 50 ל-60 מיליון יורו, כאשר מאנולו גביאדיני עשוי להיות תחליף תשלום בסך 30 מיליון יורו. אבל מי יתפוס את המקום באינטר? 


מאורו איקארדי, המחליף המועדף (gettyimages)

אינטר כבר החלה לגשש אחר מחליף למאורו איקארדי, מה עוד שעזיבתו עשויה להקל על ההתמודדות עם תקנות הפייר-פליי הפיננסי. הנראזורי נרכשו לאחרונה על ידי חברת "סונינג" הסינית, כאשר צירופו של חלוץ מוכח אפשרי בהחלט. האיש על הכוונת הוא מריו גומז, מלך שערי הליגה הטורקית בעונה החולפת (26) שחוזר מההשאלה לפיורנטינה. החלוץ בן ה-31 מועמד גם לברצלונה, ווסטהאם, וולפסבורג ומילאן. 


מריו גומז, מבוקש בלא מעט קבוצות (gettyimages)

ומה חוץ מזה? צ'ירו אימובילה יצטרף ללאציו, לאחר שהגיע לרומא לרגל בדיקות רפואיות. חלוץ טורינו ודורטמונד לשעבר, חבר סגל נבחרת איטליה, יירכש מסביליה תמורת 9 מיליון יורו וצפוי לחתום על חוזה לחמש העונות הקרובות.


צ'ירו אימובילה, מצטרף לרומא (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי