מונטלה: "עכשיו העונה באיטליה מתחילה באמת"

| צילום: gettyimages

מילאן מתרגשת מה-0:1 על יובנטוס, מחמאות ללוקאטלי. דיבאלה יחמיץ את נאפולי?

(גודל טקסט)

מילאן מתגלה יותר ויותר כסנסציה של העונה. לרוסונרי תקציב נמוך מאוד לרכש ועם שחקנים צעירים הם הצליחו לגבור אתמול על האלופה יובנטוס בסן סירו 0:1 ולפתוח את המירוץ בצמרת. אם רומא תנצח היום את פאלרמו (21:40, שידור ישיר בספורט2) היא תצטרף למילאן מרחק שתי נקודות מיובה. 

"העונה באיטליה מתחילה רק עכשיו", הכריז המאמן וינצ'נזו מונטלה. "אי אפשר לנצח את יובה מבלי לסבול קצת, אבל אהבתי את האומץ והביטחון שהראו השחקנים שלי. אמרתי להם שמעכשיו כולם יתייחסו אלינו אחרת ויהיה לא קל לשחק. הציפיות מאיתנו יהיו שונות מעכשיו. היה לי לילה מרגש מאוד. אחרי הניצחון נזכרתי איך הייתי ילד וחלמתי לשחק כאן".

מנואל לוקטלי בן ה-18 גנב את ההצגה כשכבש את שער ניצחון והפגין יכולת מעולה. הקשר הוכיח שהוא מספיק טוב למלא את נעליו של ריקרדו מונטוליבו הפצוע כשבעט פצצה לחיבורים של ג'יאנלואגי' בופון. עד היום הוא בעט שתי בעיטות כאלה ושתיהן נכנסו. 

בשער יש למילאן את ג'יג'י דונארומה בן ה-17 שסיפק הצלה ענקית בדקה ה-95 ומנע שיוויון. בפעם האחרונה שמילאן ניצחה את יובה בסן סירו הוא היה בן 13. זהו הניצחון הראשון של הרוסונרי על הגברת הזקנה מאז 2012. 
 

Oggi in #primapagina la vittoria del @acmilan dei giovani, la rabbia @juventusfc, il nuovo esame per l' @Interpic.twitter.com/1roT4rI4NG

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) October 22, 2016


ביובה טענו לקיפוח של השופט ניקולה ריצולי אחרי ביטול השער של מיראלם פיאניץ' במחצית הראשונה. למרות זאת מאסימיליאנו אלגרי טען: "ההפסד לא ישנה כלום עבור יובה. הפגנו דווקא משחק טוב נגד מילאן שהיתה מאורגנת. כבשנו שער שבוטל ודברים כאלה קורים. זה היה שער חוקי, אבל שחקני מילאן מחו על כך לשופט שנכנע ללחץ שלהם. השופט טעה כשנתן לשופט שאחראי על קו השער להחליט".

יובה חוששת כעת שהחלוץ המצטיין שלה פאולו דיבאלה ייעדר בין 10 ל-15 יום אחרי שדידה החוצה וזה נראה מתיחה במפשעה. הוא עלול להחמיץ שני משחקים חשובים נגד נאפולי בליגה וליון באלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי