מילאן גירדה 3:3 דרמטי מול פרוזינונה בדקה 92

מילאן
מילאן | צילום: AFP

גולאסו במספרת לאנטונלי, באלוטלי החמיץ פנדל. כעת בספורט2: לאציו מול אינטר

(גודל טקסט)

המאמן החדש כריסטיאן ברוקי עדיין בלי ניצחון, מריו באלוטלי החמיץ פנדל ועדיין שחקני מילאן יצאו עם חיוך. הרוסונרי חילצו בקושי 3:3 מהמפגש הביתי מול פרוזינונה הצנועה, בעוד שפאלרמו ניצחה את סמפדוריה וססואולו עלתה למקום השישי בטבלה עם 0:1 על ורונה, שכבר ירדה ליגה. 

מילאן – פרוזינונה 3:3 

עולה חדשה מהמקום הלפני-אחרון שבא לבקר בסן סירו. נשמע כמו טרף קל? אין שום דבר קל בעונה הזו של הרוסונרי. אחרי שסינישה מיכאילוביץ' פוטר, מחליפו כריסטיאן ברוקי עדיין לא השיג ניצחון. 0:0 מול קארפי, הפסד ליורדת ורונה ועכשיו נקודה בודדת מול פרוזינונה. וגם זה רק בזכות פנדל בדקה ה-92. 

לוקה פגאניני העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השניה, לפני שאוליבר קראגל הכפיל את הפער (44). מריו באלוטלי החמיץ פנדל (48), אבל חברו לחוד קרלוס באקה הצליח לצמק כעבור דקתיים. פדריקו דיוניסי החזיר את המומנטום לפרוזינונה (54), אלא שהמחליף לוקה אנטונלי צימק במספרת יפה (74) ובתוספת הזמן הושלם הקאמבק. 

כדור שנבעט מטווח קצר פגע בזרועו של פרימה, שלא יכול היה לחמוק. השופט הצביע בכל אופן על הנקודה הלבנה, משם ז'רמי מנז דאג להשוות (92). המילאנזים חגגו, אבל ראוי יותר שיעשו בדק בית דחוף. 


נוק-אאוט? רק לבטחון העצמי (AFP)

פאלרמו – סמפדוריה 0:2 

הסיציליאנים נצמדו לקארפי, שנמצאת ממש מעל לקו האדום, ושמרו על חלום ההישארות בחיים. פרנקו ואסקס הנהדר הבקיע את השער הראשון מבישול של אלברטו ג'ילארדינו (19), עצמי של ננאד קרסטיצ'יץ' סגר את הסיפור (85) עבור האורחת מגנואה. 

תוצאות נוספות: ססואולו – ורונה 0:1 (פלגריני 58), אמפולי – בולוניה 0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי