נפתחו שערי שמיים: 3:4 למילאן על ססואולו

| צילום: gettyimages

אחרי שלושה משחקים עם רשת נקיה, הרוסונרי נקלעו למבול שערים בבית

(גודל טקסט)

בצל השמועות שמילאן מתכננת מסע רכש נרחב בינואר, כזה שיכלול הצעות להארי קיין ודייגו גודין, החבורה המשתפרת של וינצ'נזו מונטלה אירחה את ססואולו. הרוסונרי אמנם שמרו על רשת נקיה בשלושת המשחקים הקודמים, אבל הפעם נקלעו למבול שערים של ממש. שבעה שערים, דרמה ענקית וקפיצה למקום בצמרת. 

מונטלה החמיא מוקדם יותר לשוערו הצעיר ג'יג'י דונארומה, שפתח עונה ראשונה בתור השוער הבכיר בקבוצה, אבל הפעם ממש לא היה לו שקט נפשי. ובכל זאת, שלוש נקודות בבית גם בערב בו משחק ההגנה עובד פחות טוב זו סיבה לאופטימיות בצד האדום של מילאנו.


מונטלה. מילאן מתגעגעת לאירופה (gettyimages)

שתי הקבוצות נפגשו שבע פעמים בלבד בעבר במסגרת הליגה, כשבארבעה מהמפגשים הורחק שחקן אחד לפחות, אבל הפעם לא נשלף אף כרטיס אדום. מצד שני, נשלפו 7 כדורים מהרשת. ג'יאקומו בונאבנטורה פרץ את הסכר עם שער יתרון ביתי כבר בדקה התשיעית, אבל כעבור דקה בלבד הצליח מתאו פוליטאנו להשוות.

לורנצו פלגריני בישל לפרנצ'סקו אצ'רבי (54) וכבש בעצמו בחלוף דקתיים (56), אך פנדל לזכות הרוסונרי החזיר אותם למשחק. קרלוס באקה בעט פנימה מהנקודה הלבנה (69), מנואל לוקאטלי השווה (73) וגבריאל פאלטה דאג להשאיר את 3 הנקודות בסן סירו (77). במחזור הבא מילאן אצל קייבו, אחר כך כבר יחכה לה מפגש עם יובנטוס.

תוצאה נוספת: טורינו – פיורנטינה 1:2 (יאגו פאלקה 15, בנאסי 60 / בבאקאר 84).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי