ספאלטי תוקף את טוטי: "הפך לאדם מביך"

טוטי. דווח אפילו על עימות פיזי
טוטי. דווח אפילו על עימות פיזי | צילום: Gettyimages

עיתוני איטליה מדווחים על עימות חריף בין מאמן רומא לסמל הגדול שלה

(גודל טקסט)

פרנצ'סקו טוטי עלה מהספסל והציל את רומא בתוספת הזמן מהפסד ב-3:3 מול אטלנטה אתומל עם שערו ה-245 בליגה האיטלקית, אלא שאחרי המשחק דווח כי בחדר ההלבשה פרץ עימות חריף בין הכוכב הגדול לבין מאמנו לוצ'אנו ספאלטי.

"גאזטה דלו ספורט" ומספר עיתונים נוסף פרסמו הבוקר כי המאמן אמר לסמל הגדול של רומא: "בעשר השנים האחרונות אתה הפכת לאיש מביך. אתה משחק קלפים כל יום עד 2 בלילה ולא שומר על חיים ספורטיביים". 

 

 

לפי הדיווחים, המאמן אפילו הגדיל לעשות כאשר סרב לתת לטוטי את הקרדיט על התיקו ואמר: "השער שלו היה מפעולה קבוצתית ולא רק טוטי הציל אותנו מהפסד". אחרי הריב הזה ברור שטוטי לא יישאר ברומא והוא עשוי לעבור בגיל 39 ל-MLS או לשחק במשך עונה באמירויות.

היה שם בשביל קבוצתו, אבל לא זכה לקרדיט (Gettyimages)

ספאלטי הכחיש את הדיווחים ואמר ואמר: "לא יודע מהיכן הביאו את הסיפור הזה". היו גם שמועות שהיה ריב פיזי ביניהם, אבל ספאלטי הכחיש. "היו לי דברים לומר לשחקנים בחדר ההלבשה וזה טבעי לחלוטין, אבל לא אמרתי את הציטוטים שקראתי עליהם". 

 

למרות הכחשות, ספאלטי נשאל דקות לאחר שריקת הסיום אם טוטי ישפר את מעמדו בזכות שער השוויון הדרמטי והשיב: "השער שלו לא הציל אותנו, אלא הקבוצתיות, הרוח והכדורגל המודרני שלנו. השער לא משנה החלטות מקצועיות. אם טוטי רוצה להיות שחקן, שיתחיל להיות שחקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי