קונטה לא מרפה: צ'לסי במירוץ בעקבות מוראטה

מוראטה
מוראטה | צילום: gettyimages

הספרדי הופך לאחד היעדים החמים בשוק. אברה האריך בשנה את החוזה ביובנטוס

(גודל טקסט)

אלבארו מוראטה הפך לאחד השמות החמים ביותר בשוק ההעברות של קיץ 2016 ועוד אפשרות עלתה עכשיו. על פי הפרסומים בספרד, צ'לסי לוחצת להחתים את החלוץ הצעיר של יובנטוס, שחוששת לאבד אותו בעקבות סעיף הקניה מחדש בו מחזיקה ריאל מדריד. ואסור לשכוח מי הולך לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג'. 

אנטוניו קונטה, המאמן שהביא את מוראטה מריאל מדריד ליובנטוס, יאמן את צ'לסי ומעוניין בו כחלוץ המרכזי שלו. הבלאנקוס יכולים להחזיר את השחקן לשורותיהם תמורת 30 מיליון יורו בלבד ובטורינו חוששים שאלופת אירופה תתפתה למכור את מוראטה הלאה תמורת סכום גדול בהרבה. 

מלבד צ'לסי, גם ארסנל ובאיירן מינכן של קרלו אנצ'לוטי הוזכרו כמעוניינות בשירותיו של מוראטה, כאשר לקלחת נכנסה גם קבוצה ענקית מליגת קטנה יותר. מדובר, כמובן, בפאריס סן ז'רמן, שנפרדה מזלאטן איברהימוביץ' ועשויה גם לאבד את אדינסון קבאני, חלוץ נבחרת אורוגוואי ששוקל לחזור לליגה האיטלקית. 

"אלבארו יכול להפוך לשחקן גדול", טוען מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה לקראת יורו 2016. "אני מצפה ממנו לעבודה, שמירה, תנועה, איומים על השער ואם יש הזדמנות אז גם לגולים. הוא צריך להתקרב לקשרים, להציע להם אופציה ולפתוח קווי מסירה. הוא צריך להניע את הקבוצה קדימה ולשחק על גבול הנבדל. זה מה שמצפים מכל חלוץ טוב. יש לו כוח פיזי, אינטליגנציה כדי לנוע בהתקפה אינטואיציה ברחבה, הוא משתמש טוב בשתי הרגליים, יש לו בעיטה טובה ומשחק ראש טוב. יש לו כל מה שצריך כדי להפוך לאחד הגדולים".


יובנטוס תשמור עליו? (gettyimages)

בינתיים, פטריס אברה האריך את חוזהו ביובנטוס בעונה נוספת, עד קיץ 2017. אחרי שנתיים בטורינו, 69 הופעות ו-5 תארים, המגן הצרפתי הוותיק הצהיר בראיון לאתר הרשמי של המועדון: "זכיתי בהכל עם יונייטד, אבל אברה של יובנטוס עדיין לא זכה בכל התארים. אני שומר על צניעות ועם תשוקה לעבוד כי אני רוצה לנצח ובחרתי בקבוצה הזו כדי לעשות זאת".


פטריס אברה, נשאר ביובה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי