רק משתבח: צפו בהצגה של בופון מול מילאן

| צילום: GETTY

שוער יובה בן ה-38 סיפק מפגן הצלות מרשים. אלגרי: "הוא נעל את השער"

(גודל טקסט)

יובנטוס עשתה עוד צעד גדול לעבר זכיה נוספת באליפות, חמישית ברציפות, כאשר חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את מילאן בסן סירו. הפער מנאפולי יעמוד על מינימום 6 נקודות גם בתום המחזור ה-32 באיטליה.

זו הייתה הפעם החמישית העונה שיובה חוזרת מפיגור לניצחון – הכי הרבה בליגה. למרות זאת, ג'יאנלואיג'י בופון, המצטיין במשחק, הזהיר: "האליפות עדיין לא בכיס. חייבים להמשיך לנצח. עבדנו קשה בהגנה אבל הניצחון הגיע לנו. אנשים שכחו כמה ביקורת הייתה נגדנו בתחילת העונה".

מסימיליאנו אלגרי רשם את ניצחונו ה-150 כמאמן בסרייה A וחלק שבחים לשוער האדיר שלו: "בופון הכריע את המפגש. מילאן שיחקה מצוין ומגיעות לה מחמאות, אבל היא הייתה חסרת מזל כי בופון נעל את השער. חייב גם להחמיא לשחקנים שלי. כל קבוצה שמנצחת 21 מתוך 22 משחקיה האחרונים עושה דבר בלתי רגיל".


רשם ציון דרך. אלגרי (gettyimages)

כשנשאל על תוכן הדברים עם סינישה מיכאלוביץ' וסגן הנשיא אדריאנו גליאני אחרי המשחק, אמר אלגרי: "אמרתי להם שמילאן מסוגלת לזכות בגביע, בדיוק כמונו (השתיים ייפגשו בגמר). אני מאמין שיש לה פוטנציאל להיאבק על שלושת המקומות הראשונים בעתיד". 

במילאן, עם זאת, לא חושבים שיוכלו לעשות זאת תחת מיכאילוביץ'. לפחות לא הנשיא סילביו ברלוסקוני. מאמנה של ססואולו, אוסביו די פראנצ'סקו, הוזכר כמועמד המוביל להחליף את הסרבי על הקווים בסן סירו ואמר: "ההתעניינות של מילאן מחמיאה לי". 

מיכאלוביץ' עצמו סיפר אחרי ההפסד לאלופה: "נוצחנו, אבל השחקנים יכלו לרדת מהמגרש עם הראש למעלה. אני כועס על התוצאה, אבל לא על היכולת. הפסדנו שני משחקים רצופים 2:1 בהם הובלנו ולא הגיע לנו להפסיד הפעם. בופון ביצע שתיים-שלוש עצירות גדולות, הקבוצה שלנו היתה רעבה. אני מאמין שבגמר הגביע נגד יובה אפשר לנצח". 

יובנטוס קרובה לאליפות נוספת (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי