שער מרגש לסטרוטמן ברומא. רק 1:1 לאינטר

|

הקשר כבש אחרי 952 ימים ב-2:2 אצל קליארי. ניצחון לפיורנטינה של סוזה

(גודל טקסט)

יום אחרי שיובנטוס ונאפולי ניצחו יריבות גדולות, רומא ואינטר מעדו. הג'יאלורוסי קיבלה שער מרגש מקווין סטורטמן, אבל איבדה יתרון בן שני שערים מול קליארי. עוד קודם, הנראזורי נקלעו לפיגור ונחלצו בקושי ל-1:1 מול פאלרמו, תוצאה שהספיקה כדי שפרנק דה בור ושחקניו ישיגו נקודה ראשונה העונה באיטליה. 

קליארי – רומא 2:2

הזאבים עלו ליתרון מבטיח בזכות פנדל מוצלח של דייגו פרוטי ושער מרגש של קווין סטרוטמן – ראשון שלו אחרי 952 ימים – אבל לא הצליחו להכות בברזל ואיבדו נקודות ראשונות העונה. מרקו בוריילו צימק בדקה ה-56 ומרקו אחר – סאו – קבע שוויון דרמטי (88). 

אינטר – פאלרמו 1:1 

מאורו איקארדי, אדר ואיבן פרישיץ' פתחו בחוליה הקדמית של המקומיים, אבל הרשת של הסיציליאנים נותרה נקיה במחצית הראשונה. בדקה ה-48 הצליח המגן-קשר הימני אנדראה ריספולי להדהים את המארחת כשהכניע את סמיר הנדנוביץ'. 

אנטוניו קנדרבה, שנרכש בקיץ הנוכחי מלאציו, עלה מהספסל בדקה ה-68 ומיד הביא את השינוי. אינטר החלה לאיים יותר ובדקה ה-72 בישל הקשר למאורו איקארדי, שקבע 1:1 בסן סירו. הניסיונות הנוספים לא ממש הצליחו באותה מידה. האורחת יצאה מרוצה, הלחץ על הנראזורי הולך ומתגבר אחרי שאספו נקודה מ-6 הראשונות. 

מיד אחרי פגרת הנבחרות, ועוד לפני הביקור אצל הפועל באר שבע במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, אינטר תתארח אצל פסקארה. אחרי שתחזור מישראל, החבורה של פרנק דה בור תארח את יובנטוס בדרבי ד'איטליה.

פיורנטינה – קייבו 0:1

אחרי שהפסידה ליובנטוס במחזור הפתיחה הקבוצה של פאולו סוזה התאוששה מול החמורונים המעופפים. קרלוס סאנצ'ס הקולומביאני כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-28 לאחר בישול של יוסיפ איליצ'יץ'.

תוצאות נוספות: קרוטונה – גנואה 3:1, סמפדוריה – אטאלנטה 1:2, ססואולו – פסקארה 1:2, טורינו – בולוניה 1:5, אודינזה – אמפולי 0:2.


איקארדי, השאיר נקודה בבית (gettyimages)


סאנצ'ס, סידר ניצחון לסגולים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי