אחרי קבלת הפנים החמה, יובנטוס ונאפולי נפרדו ב-1:1

| צילום: AFP

חדירה הימם מהר את הסן פאולו העויין. האמשיק השווה למארחת ששלטה

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית הסתיים הערב (ראשון) כאשר נאפולי ויובנטוס נפרדו בתיקו 1:1 בסן פאולו. 

האלופה נשארה במקום הראשון עם 74 נקודות, שש מעל רומא שנמצאת במקום השני. נאפולי נשארה במקום השלישי וראתה את הפער מהג'אלורוסי גדל לארבע נקודות. מי שהיה במוקד המשחק הוא חלוץ יובנטוס גונאסלו היגוואין שעזב בקיץ את הסן פאולו תמורת 90 מיליון יורו.

אוהדי האקסית לא שכחו את הארגנטינאי שנטש אותם לטובת היריבה השנואה, והכינו לכבודו לא מעט שלטים עם המספר 71, כשעל פי ספר איטלקי שנקרא "לה סמורפיה", (ספר החלומות) המספרים מ-1 עד 90 מייצגים דמויות או התנהגויות, כש-71 משמעותו ל'אומה מרד", שזה בתרגום חופשי… "איש החרא".

קבלת פנים חמה ליובנטוס בסן פאולו (Gettyimages)


אוהדי נאפולי התכוננו להגעת היגוואין (AFP)
 


אוהדי נאפולי הקדישו את מספר 71 להיגוואין (Getty)

כבר בדקה החמישית סמי חדירה עבר שני שחקנים ומצא את מיראלם פיאניץ', שהחזיר לו בנגיעה והקשר הגרמני ירה מתוך הרחבה בעוצמה לרשת של רפאל. מאותו רגע זו היתה בעיקר המארחת שהגיעה להזדמנויות בראשות לורנצו אינסינייה והקפטן מארק האמשיק, ורק בדקה ה-60 דריס מרטנס ניצל פרצה בהגנת הזברות ומצא עם כדור עומק את הקשר הסלובקי בתוך הרחבה, שהפציץ את השער של האורחים ולא השאיר שום סיכוי לבופון. 

אגב בופון, הקפטן היובנטיני הוותיק רשם עוד הישג כשעלה להופעתו ה-615 בליגה האיטלקית ובכך השתווה לחאבייר סאנטי. רק פאולו מאלדיני, עם 647 הופעות, שיחק יותר מהשוער האיטלקי בסרייה A.

הרכבים

נאפולי: רפאל, איבן סטריניץ' (פאוזי גולאם 79), קאלידו קוליבאלי, ראול אלביול, אלסיד היסאי, אלאן (פיוטר זיילינסקי 69), ג'ורג'יניו, מארק האמשיק (מרקו רוג 76), חוסה קאייחון, לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס.

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, סטפן ליכטשטיינר, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, קוואדו אסמואה, קלאודיו מרקיסיו (פאולו דיבאלה 80), סמי חדירה, מיראלם פיאניץ' (תומאס רינקון 87), מריו למינה (חואן קואדרדו 61), מריו מנדז'וקיץ', גונסאלו היגוואין.

מהלך משחק

דקה 7

0:1 ליובנטוס! סמי חדירה עבר שני שחקנים ומצא את מיראלם פיאניץ', שהחזיר לו בנגיעה והקשר הגרמני ירה מתוך הרחבה בעוצמה לרשת. רפאל נגע בכדור ואולי אף היה יכול למנוע שער, אולם נאלץ להוציא כדור ראשון מהרשת.


יתרון מהיר. חדירה (Getty)

דקה 20

 מסירה רעה של קייליני מגיעה להאמשיק, שבעט החוצה.

דקה 33

אינסינייה פרץ לרחבה מהמרז, אך בעט שטוח לידיים של בופון.

דקה 40

אינסינייה עם עוד מבצע אישי מצויין התגבר על הגנת יובנטוס, אבל בעט החוצה.

דקה 55

האמשיק בעט חזק מחוץ לרחבה ונהדף על ידי בופון, קאייחון עט על הריבאונד ומצא את הרשת, אבל השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 60

נאפולי משווה ל-1:1: מרטנס ניצל חור בהגנה היובנטינית ושלח כדור עומק להאמשיק. הקפטן הנאפוליטני בפציץ מתוך הרחבה ולא השאיר סיכוי לבופון. 


האמשיק חוגג את השיוויון (AFP)

דקה 65

מרטנס נשאר לבד מול השער, אך בעט לקורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי