אנטוניו קסאנו: לשלם 120 מיליון יורו על פול פוגבה זה מביך

קסאנו. יודע מי השפיע עליו יותר מכל
קסאנו. יודע מי השפיע עליו יותר מכל | צילום: Gettyimages

הילד הרע של הכדורגל האיטלקי התראיין ודיבר על שוק העברות כיום, הסירוב ליובנטוס וגם חשף מי ה-11 הטובים ביותר ששיחק איתם.

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
אנטוניו קסאנו, הפה הגדול של הכדורגל האיטלקי, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" שם התייחס, בין השאר, למחירי השחקנים בעולם הכדורגל כיום וטען שסכומי הכסף שמשלמים על שחקנים כיום הם מטורפים.


האיטלקי ציין את המחירים המופרזים ששולמו  על חאמס רודריגס מריאל מדריד, פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ומריו באלוטלי שמשחק בניס הצרפתית. 


Oggi in #primapagina#Cassano esclusivo: "Nessuno come me". Mercato: che asta per #Schick! #Milan su #Moratapic.twitter.com/gzrMzq1pEk

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) April 27, 2017



"אני אבין אם ישלמו 120 מיליון יורו על ליונל מסי כי הוא הכי טוב בעולם והוא שווה את המחיר הזה גם היום, אבל לשלם כזה סכום על פול פוגבה זה מביך", אמר האיטלקי והוסיף: אותו דבר אפשר להגיד גם על חאמס שלא שווה 80 מיליון יורו.

על מריו באלוטלי שחווה, עונה טובה בניס אחרי קדנציות רעות בליברפול ומילאן, אמר: "אכן יש לו עונה טובה אבל גם הוא לא שווה את המחירים ששילמו עליו בעבר. לבאלוטלי ופוגבה יש מזל שלסוכן שלהם קוראים מינו ראיולה".

קסאנו, ששיחק בעבר בריאל מדריד ונחשב לילד הרע של הכדורגל האיטלקי, גילה בראיון שסירב ליובנטוס ארבע פעמים בעבר. בנוסף סיפר כי החלום שלו היה לשחק תחת פפ גווארדיולה או לוצ'יאנו ספאלטי.

בנוסף לכך, חזר על דבריו שלא יישחק בסין ואמר שגם בגיל 34 יש לו עוד מקום לשחק בליגה האיטלקית. "עוד חודשיים אני רוצה למצוא קבוצה חדשה לעונה הבאה. קצת השמנתי ויש לי עודף משקל, אבל זו לא תהיה בעיה להוריד את העודפים".

קסאנו התבקש על ידי העיתון לבחור את ה-11 שלו מבין הקבוצות בהן שיחק ובחר בג'יאנלואיג'י בופון, קאפו, סרחיו ראמוס, אלסנדרו נסטה, רוברטו קרלוס, אנדראה פירלו, גוטי, זינדין זידאן, פרנצ'סקו טוטי, רונאלדו (המקורי) וכמובן בעצמו.


גוטי. בחירה מפתיעה ב-11 של קסאנו (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי