טוטי נפרד: מפחד מהמחר, להיות הקפטן של רומא זו גאווה

טוטי
טוטי | AFP

הקיסר עוזב את רומא וגרר לא מעט דמעות מהיציעים ומחבריו: "בכיתי כל היום, הורדתי את החולצה בפעם האחרונה. אולי אף פעם לא אהיה מוכן לעזוב את המקום הזה". צפו בפרידה

(גודל טקסט)
אף לחי לא נשארה יבשה. פרנצ'סקו טוטי אמר הערב (ראשון) שלום לרומא. הג'אלורוסי נפרדו מהסמל הגדול ביותר שלהם בתום 24 שנה על המגרשים – רק במקום אחד. אחרון הסמלים במלוא מובן המילה.


2:3 על גנואה העניק לרומא את הכרטיס לאלופות באופן סופי, אבל האולימפיקו כולו התמקד באיש אחד, מספר 10. טוטי שעלה בדקה ה-54 במקומו של מוחמד סלאח נפרד עוד לפני המשחק מיציע האוהדים השרופים אבל בסיום גם הוא דמע כמו בני משפחתו שהתלוו אליו.


"הגיע הזמן, בכיתי כל היום", נפרד הקפטן. "זו היתה החולצה היחידה שלי, החלטה שלקחתי עם אשתי והמשפחה שלי. הייתי פה 25 שנה. תודה לרומא, לאמא ואבא שלי, לאחי. רציתי לכתוב שיר, אבל לא יכולתי. ניסיתי לעשות הכל עם כף הרגל שלי, כל השנים האלה".


מספר 10 האגדי של רומא הוסיף: "ממחר אני אגדל. זה נגמר, הורדתי את החולצה בפעם האחרונה, אבל זה לא שאני מוכן לעשות את זה, אולי אף פעם לא אהיה מוכן. לכבות את האור זה לא משהו קל, אני מפחד עכשיו כי זה לא כמו לבעוט פנדל. עכשיו אני צריך את החום של כל אחד ואחד מכם כדי לצלול להרפתקה חדשה".


#GrazieTotti#GrazieCapitano#TottiDay#Tottipic.twitter.com/LUkLfv9t32

— Fener Int (@fenerint) May 28, 2017



טוטי סיכם: "אני מודה לכולם מנשיאים עד ליושבים ביציעים. להיות רומאי זו פריבלגיה, להיות הקפטן של הקבוצה הזאת היה כבוד. תמיד תהיו חלק מהחיים שלי, הלב שלי תמיד יהיה אתכם. עכשיו אני נכנס לחדר ההלבשה שקיבל אותי בברכה כילד ויוצא כאיש בוגר. גאה לתת 28 שנים של אהבה למועדון הזה, אני אוהב אותך רומא".


forever.#TottiDay#ThanksTotti#Totti#ASRomapic.twitter.com/yuZLktBFBs

— AS Roma English (@ASRomaEN) May 28, 2017

גם יתר השחקנים ובהם דניאלה דה רוסי וסטפן א-שערוואי הזילו דמעות, כמובן שגם ביציעים מחו לא מעט דמעות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי