ראיולה הודיע: אחרי היורו דונארומה ייפגש עם ראשי מילאן

דונארומה. האגדה כבר נרקמת
דונארומה. האגדה כבר נרקמת | צילום: Getty

סוכנו של "שוער המריבה" מנסה להרגיע את המהומה סביב הלקוח שלו. וגם: הפיוס המסתורי, הפריצה לחשבון וההבהרה – היום העמוס שעבר על הכוכב הצעיר

(גודל טקסט)
תפנית מפתיעה בסאגת ג'אנלואיג'י דונארומה? סוכנו של השוער הצעיר כתב הלילה (בין ראשון לשני) בחשבון הטוויטר: "אחרי היורו ניפגש עם מילאן, עכשיו הנבחרת זה הדבר החשוב". 


עוד קודם לכן עבר יום עמוס על דונארומה, ולא מדובר על כדורגל, אלא על הפעילות ברשתות החברתיות. הבוקר נפתח עם דיווחים על כך שהשוער הצעיר מעוניין לפטר את סוכנו מינו ראיולה כדי ליישב את ההדורים עם מילאן ולחתום על חוזה חדש בקבוצה מעיר האופנה.

 

בצהריים הגיעה ההכחשה מצדו של השחקן באמצעות ציוץ בחשבון הטוויטר: "ראיולה אתמול, היום ומחר". בערב חלה תפנית מפתיעה. בחשבון האינסטגרם של השוער נכתבה הודעת התנצלות על כל האירועים האחרונים והבטיח מיד אחרי אליפות אירופה לנבחרות צעירות הוא ישב עם ראשי מילאן ויפעל להאריך את חוזהו.


 

"הציוצים שלי עוררו היום סערה ואני מתנצל על זה". פתח לכאורה דונארומה, לצד תמונה שהעלה בה הוא לובש את מדי מילאן. "אני רוצה להדגיש את אהבתי המוחלטת למילאן ואוהדיה. כרגע אני מרוכז בנבחרת איתה אני נמצא ומקווה שאוכל להעניק מתנה לאוהדים. אני מבטיח שברגע שהטורניר יסתיים, אני אפגש עם הקבוצה יחד עם משפחתי והסוכן שלי כדי לדון על הארכת חוזה".


#Donnarumma#Raiola
Ieri , Oggi e Domani !!

— Gianluigi Donnarumma (@gigiodonna1) 25 ביוני 2017

 



Hackeraggio sul mio account
Chiudo social https://t.co/GMkxsdZsct

— Gianluigi Donnarumma (@gigiodonna1) 25 ביוני 2017

חשבתם שפה זה נגמר? פחות מחצי שעה לאחר ההודעה הזו בחשבון האינסטגרם צייץ סוכנו של השחקן, מינו ראיולה: "דונאריולה VS שונאים 0:1, מה הלאה?". וזמן קצר לאחר מכן השוער כתב בטוויטר: "פרצו לי לחשבון, אמחק את החשבונות שלי ברשתות החברתיות".


דונארומה. הסאגה לא נרגעת (gettyimages)
דונארומה. הסאגה לא נרגעת (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי