בונוצ'י נפרד מיובנטוס: היו שבע שנים של חלומות וצמיחה

בונוצ'י
בונוצ'י | מילום: Getty

יובה החליטה למכור, הבלם נפרד: "מלא גאווה. הפספוס הגדול? שלא זכינו באלופות". בופון כבר מתגעגע

(גודל טקסט)
לאונרדו בונוצ'י הפך להיות ההפתעה הגדולה של חלון ההעברות בקיץ האחרון. מי שהיה הסמל של יובה חצה את הכביש, אולי לא בדיוק כביש אבל עבר את הקווים כשהחליף את החולצה של יובנטוס בזו של מילאן ולא ממש לפי רצונו. הוא היה נשאר ביובה אם הנהלת הקבוצה לא היתה מחליטה למכור אותו.


הבוקר (שבת) פרסם העיתון "לה סטמפה" כי יובה קיבלה הצעה מפאריס סן ז'רמן לרכישת הבלם לאחר שסוכנו קיבל הודעה מהמועדון לחפש לו קבוצה אחרת, אבל האיטלקי בן ה-30 העדיף לעבור למילאן ולהישאר באיטליה כנראה בגלל מחלת בנו. כך גם נחסמו בפניו אופציות אחרות.




בונוצ'י עצמו מעכל את הפרידה ובפוסט שכתב בפייסבוק רשם: "שבע עונות חלפו. שבע עונות של ניצחונות, חלומות שהתפתחו, צמיחה שנעשתה באמצעות מערכת יחסים יוצאת דופן עם יובנטוס".






שש אליפויות, כולן הושגו בלחימה. אין ספק שהפספוס הגדול היא העובדה שלא זכינו בליגת האלופות, אבל אני מלא גאווה גדולה על ההישגים ועל היותי חלק מהמשפחה.


תמיד נתתי הכל, באמת, עד הסוף. קיבלתי, נתתי ולמדתי. מה שאני רואה עכשיו זה סיפור נהדר עם סוף מלא כבוד, השפעה והערכה. מה שחוויתי בתור קפטן, יחד עם החברים והאוהדים. תודה על הכל, יובה".


מנכ"ל יובנטוס בעבר, לוצ'יאנו מוג'י, שהיה מעורב בפרשיית הקאלצ'ופולי טען בראיון באיטליה: "זו היתה טעות קשה של יובנטוס למכור את הבלם הכי טוב בסרייה A למילאן. אני הייתי מציב בפניו ברירה לעבור לחו"ל או לשבת בבית, אבל לא מחזק את היריבות שלי".



ה"גאזטה דלו ספורט" כתב שאוהדי מילאן בטירוף אחרי בואו של בונוצ'י שיהיה המגן עם המשכורת הכי גבוהה באיטליה וירוויח 7.5 מיליון יורו לעונה ומנהלה המקצועי של מילאן מרקו פאסונה לא מפסיק עם הרכש ורוצה כעת את אנדראה בלוטי חלוץ טורינו. לעומתו "טוטו ספורט" כתב שמילאן רוצה כעת גם את אלברו מוראטה. בנוגע לבלוטי מי שעשוי לעבור לאינטר כחלק מהעסקה הוא הבלם גבריאל פאלטה האיטלקי-ארגנטינאי שמעמדו בנסיגה לאחר הגעת בונוצ'י.



גם הוא עובר למילאנו, ביגליה (AFP)


בונוצ'י שנרכש ב-42 מיליון יורו יעבור בדיקות רפואיות במילאן יחד עם לוקאס ביגליה שיגיע אף הוא מלאציו עבור 17 מיליון יורו ומשכורת של שלושה מיליון יורו בעונה. קפטן יובנטוס והחבר הוותיק ג'אנלואיג'י בופון נפרד: "אתה חבר לקבוצה וחבר למסע. הלכנו חלק מהדרך ביחד. דרך הניצחון. אני מאחל לך את הטוב ביותר, אבל אתגעגע אליך". בונוצ'י השיב בפוסט: "גם אני אתגעגע אליך. תודה על כל הנצחונות שחלקנו ביחד, הקרבות שניצחנו וגם אלו שהפסדנו בהם. ניפגש שוב במדי הנבחרת".

Juventus, #Bonucci risponde a #Buffon: "Grazie delle battaglie vinte e di quelle perse. Ci vediamo in Nazionale" https://t.co/IxaoQEWjSt

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) July 14, 2017


אתמול בונוצ'י קיבל תדרוך ומסע היכרות עם מילאן ועם המוזיאון שלה, האיצטדיון ומתקן האימונים בדומה לביגליה הארגנטינאי שיתפוס מקום במרכז השדה של הרוסונרי.


בונוצ'י הוא השחקן העשירי בהיסטוריה שישחק במדי אינטר, מילאן ויובנטוס ביחד. ג'וזפה מיאצה (על שמו נקרא איצטדיון "סאן סירו"), אנריקו קנדיאני, אלדו סרנה, רוברטו באג'יו, כריסטיאן ויירי, פטריק ויירה, אדגר דווידס, זלאטן איברהימוביץ' ואנדראה פירלו היו הקודמים. חבורה מכובדת לכל הדיעות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי