דני אלבס: אל תזרקו חרא בלי לדעת מה היה באמת

דני אלבס
דני אלבס | Gettimages

המגן הברזילאי זועם בעקבות הדיווחים על עימות פיזי עם בונוצ'י בגמר ליגת האלופות, מנדז'וקיץ' הכחיש: "מעולם לא אמרתי דברים כאלה". הבלם האיטלקי מנסה לשכנע את מוראטה להגיע למילאן

(גודל טקסט)
המעבר של לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס למילאן ממשיך להסעיר את עולם הכדורגל. כזכור, אתמול (שבת) נכתב בכלי התקשורת שחלוץ הגברת הזקנה מריו מנדז'וקיץ' סיפר על עימות שהיה בחדר ההלבשה בחצי גמר ליגת האלופות במהלכו תפס הבלם את דני אלבס בגרון וכמעט חבט בו.


Para tu información, estuvimos juntos sufriendo y comentando la derrota hasta las 6 de la mañana, no tiren mierda sin saber no que sucede! https://t.co/x1IcGCmmJk

— Daniel Alves (@DaniAlvesD2) July 15, 2017


ההכחשות מיהרו להגיע. מנדז'וקיץ' עצמו אמר: "מעולם לא אמרתי דברים כאלה. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מדבר מאחורי הגב. אם יש לי משהו להגיד אני אומר אותו בפנים". אלבס עצמו צייץ בחשבון הטוויטר: "לידיעתכם נשארנו ערים ביחד עד שש בבוקר אחרי ההפסד. אל תזרקו חרא בלי לדעת מה היה".




במקביל מדווחים בספרד שבונוצ'י מנסה לשכנע את אלברו מוראטה להצטרף לפרויקט השאפתני במילאנו. חלוצה של ריאל מדריד מעדיף קבוצה שמשחקת בליגת האלופות, אבל במצב הקיים בשוק קיים סיכוי שייעתר להצעה של הרוסונרי.


"טוטו ספורט" מדווח שבלם ולנסיה אסקיאל גאראי מועמד להגיע ליובה כדי להחליף את בונוצ'י. לפי הפרסומים הארגנטינאי בן ה-30 הוא המועמד המועדף על המאמן מסימיליאנו אלגרי.



"נשארנו ערים ביחד עד שש בבוקר אחרי ההפסד" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי