קוטרונה סחף את מילאן, קאליניץ' עובר בדיקות ויוצג

מילאן
מילאן | AFP

הרוסונרי פתחו עם 0:3 חלק על קרוטונה, בונוצ'י: "אם נמשיך ככה, ארוחת ערב עליי". הקרואטי הגיע למילאנלו: "מרגיש בבית"

(גודל טקסט)

הפרויקט החדש של מילאן יצא לדרך בלי תקלות. 0:3 חלק על קרוטונה במחזור הפתיחה של הליגה ודריסת הרגל ללא סילביו ברלוסקוני נראית טוב בינתיים. מילאן החזיקה בכדור 80 אחוז מהמשחק לראשונה מאז עונת 2004/5. סימן שהיא חוזרת לזירה האירופית?

ב"גאזטה דלו ספורט" שיבחו את שתי הקבוצות המילאנזיות שניצחו. אינטר גברה על פיורנטינה 0:3 כשמאורו איקרדי כבש צמד. העיתון כתב: "קוטרונה סחף את מילאן ואיקרדי את אינטר. המילאנזיות חוזרות".

היריבה של מילאן אמנם הייתה חלשה, אבל דווקא הילד שגדל במועדון, פטריק קוטרונה בן ה-19 חגג את שער הבכורה בליגה ונבחר למצטיין במשחק על ידי ה"גאזטה דלו ספורט" עם ציון 7.5. זה היה משחקו השני בלבד בבוגרים במסגרת רשמית. סוסו הבריק עם שער ובישול לקוטרונה.

במקביל, הקבוצה לא עוצרת. החלוץ הקרואטי, ניקולה קאליניץ' הגיע הבוקר לבדיקות רפואיות במועדון לאחר שהקבוצה הודיעה על סיכום עם פיורנטינה והצהיר: "מרגיש כמו בבית". הבלם לאונרדו בונוצ'י שחגג הופעת בכורה העלה פוסט באינסטגרם שמבהיר מי כאן הבוס ושיבח את חבריו: "כולם קיוו שנעשה התחלה טובה לעונה ואנו עובדים כל יום קשה כדי להמשיך בכך. עבודה טובה של פטריק קוטרונה שכבש את שערו הראשון בסריה A. נמשיך במסורת וארוחת ערב עליי".


קאטרונה, הסנסציה של מילאן (AFP)

מילאן שיחקה מול עשרה שחקנים החל מהדקה החמישית אחרי הרחקת פדריקו צ'קריני מקרוטונה. המאמן וינצ'נזו מונטלה הודה: "היה קל יותר מרגע שהם ספגו אדום. שמח על הגישה שלנו למשחק ואפשר עוד להשתפר. פרנק קאסי הפתיע אותי ביכולת שלו. אנדרה סילבה יכול להיות חלוץ ברמה הכי גבוהה, אבל צריך לנצל מצבים. אחרי שקאליניץ' יחתום יהיו לנו שלושה חלוצים איכותיים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי