צפו: 1:3 גדול לאינטר ברומא, שלושער לדיבאלה ב-2:4 של יובנטוס על גנואה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettimages

אלופת איטליה נקלעה לפיגור של שני שערים כבר בדקה השביעית, אך התעשתה בזכות יכולת אדירה של החלוץ ושמרה על מאזן מושלם. אינטר כבשה שלישיה שניה ברציפות והפכה 1:0 מוקדם לניצחון

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)
המחזור השני בליגה האיטלקית נפתח עם דרמה גדולה. יובנטוס, האלופה, שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם, אך היא עשתה זאת בקושי רב. גם אינטר המשיכה להרשים עם שלישיה שניה ברציפות, הפעם לרשתה של רומא. בנבנטו הפסידה לבולוניה.



גנואה – יובנטוס 4:2
הגברת הזקנה נקלעה לפיגור כפול אצל גנואה כבר בדקה השביעית, אך התעשתה וניצחה 2:4 בזכות פאולו דיבאלה, שכבש את השלושער הראשון שלו בסרייה א'. מיראלם פיאניץ' כבש שער עצמי כבר אחרי שישים שניות וגנואה עלתה ליתרון כפול מפנדל מוצלח של אנדריי גלאבינוב בדקה השביעית.


קשר נבחרת בוסניה כיפר על ההחמצה כאשר בישל לפאולו דיבאלה בדקה ה-14, והארגנטינאי השלים צמד מהנקודה הלבנה עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.בדקה ה-62 חואן קוואדראדו קיבל כדור עומק נהדר, עצר על החזה, עבר באלגנטיות את הבלם, וברגלו החלשה כבש את השלישי והרגיע את מסימיליאנו אלגרי. בדקה ה-92 דיבאלה הנהדר השלים שלושער עם שערו ה-50 בסרייה א'.


La sintesi del primo tempo di #GenoaJuve: inizio arrembante del @GenoaCFC , 2 rigori decretati con supporto del VAR e… @PauDybala_JR ❤️ pic.twitter.com/JEjOuKb8LD

— JuventusFC (@juventusfc) August 26, 2017


רומא – אינטר 3:1
הנראזורי הגיעו לעיר הבירה וספגו שער מוקדם מרגליו של אדין דז'קו, שכבש בדקה ה-15 בזכות בישול של ראג'ה נאינגולן. המהפך הגיע לצד הצגה של מאורו איקרדי. הקפטן השווה בדקה ה-67 מבישול של אנטוניו קנדרבה, וכעבור עשר דקות הפך סופית אחרי אסיסט מרגליו של איבן פרישיץ'. כעבור עוד עשר דקות, נחתם ניצחון החוץ עם עוד בישול של הקרואטי המצוין, הפעם למתיאס וצ'ינו.

90'+3 – TRIPLICE FISCHIO ALL'OLIMPICO: #RomaInter termina 1-3!!! #FORZAINTER ⚫️ #InterIsComingpic.twitter.com/c5vgoRdXoH

— F.C. Internazionale (@Inter) August 26, 2017

במשחק נוסף שנערך הערב בסרייה A, העולה החדשה בנבנטו נכנעה בביתה 1:0 לבולוניה משער של גודפרד דונסה הגנאי, ונותרה ללא נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי