צפו בתקציר: 2:3 מטורף לאינטר על מילאן בדרבי, שלושער לאיקרדי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

הנראזורי נצמדו לנאפולי שבוע לפני מהשחק ביניהן, והחלוץ הארגנטינאי להט עם שער ניצחון מפנדל בדקה ה-89. עוד קודם לכן גברה פיורנטינה על אודינזה, טורינו אכזבה אצל קרוטונה וסמפדוריה ניצחה את אטאלנטה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של נאפולי ולאציו, המחזור השמיני בליגה האיטלקית המשיך היום (ראשון) כשבמוקד גברה אינטר על מילאן 2:3 בדרבי מהסרטים. עוד קודם לכן ניצחון לפיורנטינה על אודינזה, טורינו אכזבה אצל קרוטונה וסמפדוריה גברה על אטאלנטה.



אינטר – מילאן 2:3

ה-15.10 סומן כבר לפני זמן רב ביומניהם של חובבי כדורגל רבים שכססו ציפורניים לדרבי הגדול של מילאנו. מילאן שעוררה המון עניין בקיץ בזכות המהפכה שערכה בסגל הגיעה למשחק מהמקום התשיעי והמאכזב, וצריכה לחשוב טוב איך לעלות על דרך המלך אחרי 3:2 דרמטי.


הנראזורי ראו אמש את יובנטוס מפסידה ללאציו, ואת נאפולי מגדילה את הפער בפסגת הסריה אה כך שניצחון על היריבה השנואה עזר להם מאוד במאבקי הצמרת וקירב אותם למרחק שתי נקודות מראשות הטבלה.


איקרדי בטירוף. משחק לפנתיאון
איקרדי בטירוף. משחק לפנתיאון (AFP)


מאורו איקרדי ידע זאת מצוין, והחלוץ הארגנטינאי ניצל בישול נהדר של אנטוניו קנדרבה כדי לדחוק מקרוב את הראשון בדקה ה-28. סוסו חשב אחרת ובדקה ה-56 הוא השווה, אך איקרדי שוב עלה על הלוח עם שער וירטואוזי ממסירה של איבן פרישיץ'. האוהדים בסן סירו/ג'וזפה מיאצה כבר הריחו ניצחון כחול, אלא שהשוער סאמיר הנדאנוביץ' דחק כדור לשערו וקבע 2:2.


כאן הגיע עוד רגע גדול של איקרדי, שהשלים שלושער אחרי פנדל מוצדק לזכות אינטר. לוצ'יאנו ספאלטי חגג את ניצחון המארחים, ונראה שקבוצתו מוכנה למשחק הענק של איטליה בשבת הבאה – נגד נאפולי.


פיורנטינה – אודינזה 1:2

הוויולה, שהגיע אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, לקחה שלוש נקודה מהקבוצה שהייתה צמודה אליה בטבלה ערב המחזור. בדקה ה-28 סיריל טראו, ששיחק עד הקיץ באודינזה, השתלט על כדור שהורחק רע בהגנה כדי לדחוק מקרוב את ה-0:1.


בדקה ה-57 ז'ורדן ורדו פרץ משמאל, חתך למרכז ובעט מחוץ לרחבה, אך נהדף על ידי אלבאנו ביזארי. למזלו טראו שוב היה במקום והשתלט על הריבאונד כדי להכפיל ל-0:2 ולהשלים צמד. המארחת הספיקה רק לצמק בדקה ה-72, כשרודריגו דה פול שלח כדור עומק לסמיר הברזילאי, שקבע 2:1.

 

Fischio finale al "Franchi": vittoria della @acffiorentina grazie alla doppietta del francese Théréau! #FiorentinaUdinese termina 2-1! #SerieATIMpic.twitter.com/eV79IeZvqm

— Serie A TIM (@SerieA_TIM) October 15, 2017

סמפדוריה – אטאלנטה 1:3

המארחת ראתה אמש (שבת) את רומא מפסידה לנאפולי וידעה – ניצחון שווה מרחק נקודה מהמקום החמישי. זה דווקא התחיל לא משהו עם שער מוקדם של האורח בראיין כריסטאנטה בדקה ה-21, ולהפסקה ירדה סמפ בפיגור. בדקה ה-56 השווה דובאן ספאטה, ושלוש דקות לאחר מכן הפך ג'יאנלוקה קפרארי ל-1:2 ביתי. קרול לינטי הוסיף עוד אחד לחגיגה בדקה ה-68 וסגר סופית את המשחק.


קרוטונה – טורינו 2:2

במקביל, החבורה של סנישה מיכאילוביץ' פיספסה הזדמנות להיצמד לדבוקת הצמרת אחרי תיקו מרגיז אצל המועדון הצנוע מהמקום ה-16. מרקוס רודן הקפיץ בדקה ה-25 את הקהל המקומי עם יתרון מפתיע, ורק שמונה דקות מפתיחת המחצית השניה איזן יאגו פאלקה. טורינו לחצה אך ברונו מרטלה עקץ בשנית בדקה ה-64, לפני שלורנצו דה סילבסטרי חילץ תיקו בדקה ה-92.


מיכאילוביץ'. חבל
מיכאילוביץ'. חבל (AFP)


תוצאות נוספות

בולוניה – ספאל 1:2

(אנדראה פולי 30, ברטוש סלאמון בשער עצמי 49, מירקו אנטנוצ'י 88)

קליארי – גנואה3:2

(ליאונרדו פאבולטי 48, ז'ואאו פדרו 79 / אנדריי גלאבינוב 8, עדל טאראבט 35, לוקה ריגוני 75)

סאסואולו – קייבו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי