נהנות מההפקר: 0:3 ללאציו על קליארי, 2:6 מטורף ליובנטוס אצל אודינזה

סמי חדירה
סמי חדירה | AFP

אחרי איבוד הנקודות של נאפולי ואינטר, הגברת הזקנה התגברה על פיגור והרחקת מנדז'וקיץ', הרבה בזכות שלושער ענק של סמי חדירה, והתקרבה, כמו גם הנשרים שהשיגו ניצחון ביתי עם צמד של אימובילה

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד מילאן רשמה משחק נוסף ללא ניצחון עם 0:0 מול גנואה ורומא גברה 0:1 על טורינו. בנוסף פיורנטינה דרסה 0:3 את בנבנטו שנשארה ללא נקודות, אטאלנטה גברה 0:1 על בולוניה וססואולו ניצחה בתוצאה דומה את ספאל. מוקדם יותר קייבו ניצחה 2:3 בדרבי של ורונה. יובנטוס התגברה על פיגור בדרך ל-2:5 גדול על אודינזה בעשרה שחקנים, ולאציו דרסה 0:3 את קליאריי.

אודיזנה – יובנטוס 6:2
שחקני יובנטוס חגגו אמש את התיקו המאופס בין נאפולי לאינטר והגיעו למשחק מול אודינזה בידיעה ברורה – ניצחון שווה התקרבות עד כדי שלוש נקודות מהמקום הראשון.

ההתרגשות כנראה עבדה הפוך ודווקא המארחת עלתה ראשונה ליתרון משער של סטיפה פרישה בדקה השמינית, אך דווקא סאמיר סנטוס המקומי השווה בשער עצמי. סמי חדירה ניצל זאת כעבור שש דקות על מנת להעביר את היתרון צד, בעזרת בישול של חואןם קוואדרדו.

חדירה. התפוצץ באודינה
חדירה. התפוצץ באודינה (AFP)

כאן הגיע רגע דרמטי במשחק שעה שמריו מנדז'וקיץ' הוכשל ברחבה והתעמת עם שחקני אודינזה. השופט הוציא צהוב לשני הצדדים, אלא שהקרואטי מחה וספג מיד צהוב שני ואדום. אם לא הספיקו הצרות דנילו איזן את המשחק בדקה ה-47 ויובה נראתה בצרות צרורות.

למזלה של הגברת הזקנה, דניאלה רוגאני הגיב במהרה בדקה ה-52, וכעבור שבע דקות בישל לחדירה את השני שלו בדרך ל-2:4. הגרמני השלים בדקה ה-88 שלושער ענק, ומיראלם פיאניץ' חתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. יובנטוס במקום השלישי עם 22 נקודות, שלוש פחות מנאפולי שבפסגה.

לאציו – קליארי 0:3
כמו יובה, גם הנשרים ידעו ששלוש נקודות יקדמו אותם מאוד במאבק על ראשות הסריה A. לאציו נצמדה לביאנקונרי שבמקום השלישי עם 22 נקודות, והשתיים מרוחקות שלוש נקודות מנאפולי המוליכה. מי שמביא את הקבוצה של סימונה איזנאגי למקומות הללו הוא צ'ירו אימובילה, שאחרי הניצחון עומד כבר על מאזן מטורף של 13 שערי ליגה בתשעה מחזורים.

אימובילה כובש מהנקודה הלבנה
אימובילה כובש מהנקודה הלבנה (AFP)

החלוץ האיטלקי נהנה כבר בדקה השביעית מפנדל על מנת לעלות על הלוח, ובדקה ה-41 ניצל בישול של אדם מרושיץ' כדי להכפיל. ארבע דקות מפתיחת המחצית השניה סידר לואיס אלברטו לבאסטוס את השער שחתם את תוצאת המשחק.

מילאן – גנואה 0:0
אחרי ההפסד בדרבי במחזור הקודם, שחקניו של וינצ'נזו מונטלה לא התאוששו ורשמו משחק רביעי בכל המסגרות ללא ניצחון. האירוע המרכזי התרחש בדקה ה-25 כשהרוסונרי נשארו בעשרה שחקנים אחרי שהקפטן לאונרדו בונוצ'י ראה את הכרטיס האדום. הבלם פגם עם המרפק בפניו של אלאנדרו רוסי, והורחק לאחר שהשופט התייעץ עם שופט הטלוויזיה. הרוסונרי לא הצליחו למצוא את הרשת בעשרה שחקנים, והמשיכו להתדרדר עם ירידה למקום ה-11 בסרייה א' בעקבות הניצחונות של אטאלנטה ופיורנטינה. האורחת לעומתה, צברה עוד נקודה בקרבות התחתית.


בונוצ'י רואה את הכרטיס האדום (Gettyimages)

טורינו – רומא 1:0
אחרי ההפסד לנאפולי במחזור הקודם, הג'אלורוסי חזרו לנצח על חשבון טורינו שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. האורחים היו רחוקים מלהרשים בחוץ, עד שבדקה ה-69 הגיע אלכסנדר קולארוב, שבבעיטה חופשית מכ-18 מטרים, הבקיע את ה-0:1 לשער של סלבטורה סיריגו. השער הספיק לניצחון של רומא שהשאיר אותה במקום החמישי בתום משחק חלש של שתי הקבוצות. בנוסף, השוו הזאבים את שיא ניצחונות החוץ בליגה האיטלקית שעומד על 11. טורינו לעומתה, ירדה למקום ה-10.


קולארוב. בעיטה נהדרת ששווה שלוש נקודות (AFP)

קייבו – ורונה 2:3
הדרבי הלוהט של ורונה הסתיים בניצחון של החמורים המעופפים בסיומו של משחק סוער. דווקא האורחת עלתה ליתרון ראשון משער של דניאלה ורדה אחרי שש דקות. רוברטו אינגלסה הפך עם צמד בתוך שבע דקות (23 ו-30), אבל למרות הרחקתו של ברונו זוקוליני (40) ג'ימפאולו פאציני הצליח להשוות עם פנדל עשר דקות בתוך המחצית השנייה. המילה האחרונה הייתה של סרג'יו פליסיאר שהרשית בדקה ה-73 וסידר למקומיים ניצחון שלישי מארבעת המשחקים האחרונים. 

תוצאות נוספות
בנבנטו – פיורנטינה 3:0
(מרקו בנאסי 18, קומה בבאקר 47, סיריל תרו 66 מפנדל)

אטלאנטה – בולוניה 0:1
(אנדראס קורנליוס 71)

ספאל – ססואולו 1:0
(מתיאו פוליטאנו 1)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי