צפו בתקציר: 2:3 לקרוטונה על בולוניה, סמפדוריה ניצחה את גנואה

סימונה וארדי
סימונה וארדי | Gettyimages

אדימיר (42 ו-70) וטרוטה (68 בפנדל) החזירו את העולה החדשה מפיגור, צמד של וארדי (38, 45+1) לא הספיק לבולונזים שרושמים הפסד רביעי רצוף. רמירס וקוואליארלה סידרו לסמפ ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך עם שני משחקים. במשחק הראשון השיגה קרוטונה 2:3 נהדר בחוץ על בולוניה. במשחק המאוחר ניצחה סמפדוריה 0:2 את גנואה.


בולוניה – קרוטונה 3:2

משחק סוער ברנאטו ד'אלארה. סימונה וארדי בן ה-25 כבש צמד (38, 45+1) כבר במחצית הראשונה לזכות המארחת, אבל האורחים הפגינו שוב את האופי שלהם עם שני שערים של אנטי אדימיר הקרואטי (42 ו-70) ועוד אחד של מרסלו טרוטה (פנדל, 68). עבור דוידה ניקולה היה זה ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון והוא מתחיל להתרחק מהקו האדום, המארחת ספגה הפסד רביעי ברציפות.

שחקני סמפדוריה חוגגים (gettyimages)
שחקני סמפדוריה חוגגים (gettyimages)

גנואה – סמפדוריה 2:0
העונה הנפלאה של סמפ נמשכת. הקבוצה של מרקו ג'יאמפאולו השיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים והיא ממוקמת במקום השישי בטבלה. גסטון רמירס (24) ופאביו קווליארלה הוותיק (84) סידרו את הניצחון הנאה. מנגד, הקבוצה מצפון איטליה בעונה נוראית והיא במקום נמצאת מתחת לקו האדום עם הפסד שלישי רצוף וחמישי בשבעת המחזורים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי