ליברפול התעניינה, הצפון קוריאני ענה: מי זה ג'רארד?

האן קוואנג-סונג
האן קוואנג-סונג | Getty

האן קוואנג-סונג חלוץ בן 19 שמשגע את הסריה B (שישה שערים ב-12 משחקים בפרוג'ה) דחה את המייטירדס לפני שחתם בקליארי וגם לא ידע כלום על סטיבי ג'י

(גודל טקסט)

 האן קוואנג-סונג, חלוצה בן ה-19 של קבוצת פרוג'ה האיטלקית, הדהים לפני שנתיים את הסקואטים של ליברפול כשאלה רצו לשכנע אותו לעבור לאנגליה. הסקואטים רצו להרשים את החלוץ הצפון קוריאני וסיפרו לו שאם יחתום במייטירדס הוא ישחק לצדו סטיבן ג'רארד. אלא שהחלוץ, אז בן 17, השיב בשאלה: "מי זה ג'רארד?"

את הדברים האלה סיפר ל"סאן" המנהל הספורטיבי של פרוג'ה אלסנדרו דומיניצ'י שהוסיף כי ליברפול וכן מנצ'סטר סיטי ופיורנטינה עדיין מגלות עניין רב בלהיט שמגיע מהמדינה בעלת המשטר החשוך בעולם. קוואנג-סונג, שכבר כבש שישה שערים ב-12 הופעות במדי קבוצתו ונחשב לאחד מכוכבי הסריה B, זומן להתראיין בתכנית ספורט באחת מתחנות הטלוויזיה באיטליה, אבל ממש ברגע האחרון המשטר בפיונג יאנג ביטל את הראיון.

המראיינים האיטלקים אמנם התחייבו בפני השלטונות הצפון קוריאנים שהשאלות שיופנו אל סונג יהיו אך ורק בענייני כדורגל, אבל בעוד סונג כבר סיים להתאפר וישב בכורסת המרואיין הגיע אליו טלפון מבכיר במשטר שציווה עליו לחזור מיד לביתו בפרוג'יה.

סונג התגלה לעולם לפני שנתיים כשנבחרת צפון קוריאה הגיעה לשלב שמינית הגמר באליפות העולם עד גיל 17. במארס השנה חתם על חוזה מקצועני ראשון בקליארי מהסריה A וכעבור חודש ב-9 באפריל היה לצפון קוראיני הראשון שכובש בסריה A אי פעם. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-81 וכבש בדקה ה-95 בהפסד 3:2 לטורינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי