צפו בתקציר: אינטר ספגה בדקה ה-90, 1:1 אצל פיורנטינה

ג'ובאני סימאונה
ג'ובאני סימאונה | מסך

איקרדי כבש את שער הליגה ה-100 שלו בקריירה בדקה ה-55, אך סימאונה קבע חלוקת נקודות דרמטית בתוספת. הנראזורי כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות והפסגה בורחת. רק 1:1 לאודינזה מול קייבו

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) ובמשחק הראשון שנערך נפרדו קייבו ואודינזה ב-1:1, תיקו שעצר את הרצף הנפלא של השחורים-לבנים ומנע מהחמורים המעופפים לברוח מהתחתית הרותחת. בהמשך אינטר ספגה בדקה ה-90 וסיימה ב-1:1 בחוץ מול פיורנטינה. הנראזורי  החריפו  את המשבר ורשמו משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות וחמישי בליגה.


פיורנטינה – אינטר 1:1

אינטר קיוותה לצמק את הפער מיובנטוס ונאפולי ואולי אף לשוב למאבק האליפות, אך רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות וחמישי בליגה. בדקה ה-55, בניגוד גמור למהלך המשחק, מאורו איקרדי מצא את הרשת. מלך השערים של הליגה עשה תנועה נהדרת לקרוב והנגיחה שלו מצאה את מרקו ספורטיאלו מוכן. החלוץ העקשן השתלט על הריבאונד ובעט את ה-18 שלו העונה בעוצמה לרשת הגבוהה. כשנדמה היה שאינטר תחזור למילאנו עם שלוש נקודות, ג'ובאני סימאונה ניצל ערבוביה ברחבה והשווה ל-1:1 בדקה ה-90 עם שערו השביעי.



אינטר שכאמור איבדה לאחרונה גובה, רחוקה כעת שש נקודות מנאפולי הראשונה וחמש נקודות מיובנטוס השנייה. המוליכה תארח מחר את ורונה והגברת הזקנה תתארח אצל קליארי. מאורו איקרדי אמנם ירד מכר הדשא מאוכזב, אך החלוץ רשם ציון דרך נאה כאשר כבש את שער הליגה ה-100 שלו בקריירה (90 במדי אינטר ו-10 בסמפדוריה).

 

FULLTIME #FiorentinaInter 1-1
⚽️ Icardi
⚽️ @simeonegiovanni#BattitiViolapic.twitter.com/zBY3SnuUsH

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) January 5, 2018


קייבו – אודינזה 1:1

השחורים-לבנים מאודינזה נעצרו אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים דווקא מול החמורים המעופפים של קייבו, שלא ניצחו מאז ה-25.11 ולמעשה צברו מאז נקודה בודדת, גם היא הושגה רק לפני ארבעה משחקים בתיקו המאופס מול רומא.


הערב הם הצליחו לעצור את הריצה הנפלאה של מאסימו אודו ושחקניו כאשר הסרבי איבן ראדובאנוביץ' העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי תשע דקות בהתמודדות. האורחים הצליחו לסחוט נקודה הודות לשער עצמי של של ננאד טומוביץ', חברו הסרבי, בדקה ה-41.


חלוקת הנקודות משמעותה שקייבו אוספת נקודה יקרה ובמאזנה כעת 22 נקודות שמספיקות למקום ה-13, לפחות עד השלמת המחזור, ואילו אודינזה נותרה במקום השביעי עם 28 נקודות ולה עוד משחק חסר שעליה להשלים.


אודינזה. הריצה נעצרה אצל החמורים המעופפים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי