צפו בתקציר: 1:1 לאינטר מל קרוטונה, לא ניצחה עדיין ב-2018

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | AFP

אדר כבש ראשון, אבל הנראזורי ספגו משער של ברבריס ורשמו משחק שמיני ברצף ללא שלוש נקודות בסרייה A. סמפדוריה וטורינו נפרדו גם כן ב-1:1

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך ואחרי שבעה מחזורים ללא ניצחון, אירחה אינטר את את קרוטונה הקטנה והצנועה בתקווה לנצל את איכויותיה ולשוב למסלול הניצחונות. רצונות לחוד ומציאות לחוד, הנראזורי שוב מעדו וסיימו רק ב-1:1 ביתי מול המדורגת 17 בטבלה.


אדר הקפיץ את הסן סירו בדקה ה-23 מבישול של מרסלו ברוזוביץ', שבניגוד לשלל דיווחים במהלך חלון ההעברות של ינואר יסיים את העונה באינטר, אלא שאנדראה ברבריס קבע 1:1 בדקה ה-60 ובזכותו קרוטונה עם 20 נקודות, עדיין במקום ה-17 כך שהיא שלוש נקודות בלבד מספאל שמתחת לקו האדום.




באשר ללוצ'יאנו ספאלטי ושחקניו, הם נותרו במקום הרביעי עם 45 נקודות במאזנם, יכולים ביום שני למצוא את עצמם במרחק ארבע נקודות מלאציו שלישית, אם זו תנצח את גנואה, מאורו איקרדי הפצוע ישב ביציע לצד אשתו וונדה, אחרי שנטען כי השניים הפרידו כוחות לאחרונה, ובוודאי יכול היה לסייע אולי בחצי העונה האחרונה שלו במדים הכחולים-שחורים. מי שכן שותף הוא ראפיניה, שהגיע בהשאלה מברצלונה, וב-26 הדקות שלו על המגרש לא הצליח להכריע את ההתמודדות.



אדר. כבש ראשון, אבל זה לא הספיק לניצחון ראשון ב-2018 (AFP)


במשחק המוקדם שפתח את המחזור ה-23 בסרייה A, נפרדו סמפדוריה וטורינו ב-1:1. כבר בדקה ה-11 לוקאס טוריירה העלה את סמפדוריה ליתרון ראשון בכדור חופשי נפלא, אבל המארחת איבדה נקודות יקרות בעקבות שער השוויון שספגה כבר בדקה ה-25 מרגלו של אפרייה אקווה, בכדור ששינה כיוון בדרך לשער. 

| Lucas Torreira (21) just scored this free-kick for Sampdoria!

Saw his spot and went for it! pic.twitter.com/YRZfnr4Rax

— FootyScouted (@FootyScouted) February 3, 2018

עד לסיום לא נרשמו שערים נוספים, אבל אקווה, כובש השוויון, ספג צהוב שני וראה כרטיס אדום בדקה ה-73. חלוקת הנקודות משמעותה שסמפדוריה נותרה שישית עם 38 נקודות ואילו טורינו תשיעית עם 33 נקודות במאזנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי