צפו בתקציר: 0:7 אדיר ליובנטוס, שלושער להיגוואין, צמד לחדירה

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

הארגנטיני שכבש בפעם ה-5 ב-3 משחקים והגרמני כבר עם גול 6 (שיא קריירה) עלו זמנית לפסגה. ניצחון ראשון לרומא ב-2018 עם 0:1 בוורונה משער אחרי 43 שניות, נאפולי נשארה ראשונה אחרי 0:2 אצל בנבנטו

(גודל טקסט)
יובנטוס הביסה הערב (ראשון) 0:7 את ססואולו, אך נשארה במקום השני אחרי שנאפולי ניצחה 0:2 אצל בנבנטו ושמרה על מקומה בפסגת הסריה A.


מילאן נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם 1:1 בחוץ מול אודינזה משער אומלל של ג'יג'י דונארומה וירדה למקום השמיני. רומא השיגה ניצחון ראשון ב-2018 עם 0:1 על ורונה והיא מאיימת על אינטר ממרחק נקודה בלבד (44 מול 45).



יובנטוס – ססאולו 0:7
ניצחון עשירי רצוף לגברת הזקנה, אבל הסיפור המרכזי של המשחק היה איך הפך סמי חדירה למכונת שערים. הקשר הגרמני סיים עם צמד שהצטרף לשלישייה הראשונה בקריירה שכבש העונה ב-2:6 בחוץ על אודינזה וסך הכל יש לחדירה כבר שישה שערי ליגה, בדיוק כמו שהיו לו בארבע עונות בריאל מדריד. השער השני מביניהם היה לאחר כדור עומק של מיראלם פיאניץ', כשהגרמני תפס תאוצה סטייל ג'ארת' בייל וגלגל לרשת.


גונסאלו היגוואין סיים עם שלושער, כולם שערי רחבה טיפוסיים של פיפיטה. הראשון בסיבוב על ה-16 ובעיטה שטוחה לפינה הרחוקה, השני באחד על אחד מול שוער ססואולו והשלישי עם הכנסת הרגל בין המגן לשוער ופנימה., אלכס סנדרו ופיאניץ' בבעיטה אדירה מ-25 מ' השלימו. האורחת נותרה מסובכת עמוק בתחתית וגם הפרש השערים שלה ספג מכה בכנף.



חדירה. הפך להיות סקורר (Getty)


בנבנטו – נאפולי 2:0

שחקני של מאוריציו סארי הבטיחו לעצמם עוד שבוע במקום הראשון על חשבון נועלת הטבלה, לקראת קרה הצמרת הלא פשוט מול לאציו במחזור הבא. דריס מרטנס כבש את הראשון בדקה ה-20 אחרי שהקפיץ באמנות מזווית קשה בתוך הרחבה מעל כריסטיאן פוג'יוני, ובדקה ה-47 חוסה קאייחון העביר כדור רוחב לקפטן מארק האמשיק שכבש מקרוב את ה-0:2, שהבטיח ניצחון ליגה שלישי ברציפות לקבוצתו.

 

אודינזה – מילאן  1:1
סוסו ירה שער אדיר מ-40 מ' כבר בפתיחה וג'נארו גאטוסו נראה משייט לניצחון קליל, אבל אז הורחק דוידה קלאבריה בצהוב שני והרוסונרי ירדו להגנה. המארחת לא ממש נראתה מסוכנת, אבל כדור רוחב פשוט של מקסי לופס הגיע לעברו של דונארומה שביצע משהו כמו הנחתה בכדורעף והכדור טס לרשת שלו.



גאטוסו. אירופה  מתרחקת
  

הלאס ורונה – רומא 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
מזל טוב לג'אלורוסי, שרשמו ניצחון ליגה ראשון ב-2018 שהבטיח להם שבוע נוסף במקום החמישי, כשוורונה נשארה במקום ה-19 והלפני אחרון. שער של צ'נגיז אונדר כבר בדקה הראשונה על סף הרחבה הספיק לאוזביו די פרנצ'סקו ושחקניו כדי להשיג שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, שגם כרטיס אדום של לורנצו פלגריני בדקה ה-51 לא הצליח למנוע.



אונדר. שער ניצחון תוך פחות מדקה (Gettyimages)


תוצאות נוספות
אטאלנטה – קייבו 0:1 (ג'אנלוקה מאנ'ציני 72)

בולוניה – פיורנטינה 2:1 (אריק פולגר 44 /ג'ורדן וראטו 41, פדריקו קייסה 71)

קליארי – ספאל 0:2 (לוקה סיגריני 34, מרקו סאו 78)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי