מנסה לשרוד: בנבנטו רוצה לצרף את סמיר נאסרי ואלכס סונג

שחקני בנבנטו בטירוף
שחקני בנבנטו בטירוף | צילום AFP

הקבוצה הקטנה מהסרייה A, שצברה שבע נקודות בלבד עד כה, מאמינה בסיכוייה לחולל מהפך סנסציוני בתחתית ולשם כך סימנה את כוכבי הפרמיירליג בעבר שנותרו ללא קבוצה

(גודל טקסט)
בנבנטו ממשיכה לפנטז על עונה נוספת בליגה האיטלקית הבכירה. הקבוצה שעשתה היסטוריה בעונה שעברה כשעלתה לסרייה A, לא הצליחה לצבור אפילו נקודה אחת עד המחזור ה-15, אלא שאז היא פגשה את מילאן, ומול הרוסונרי הם השיגו נקודה היסטורית הודות ל-2:2 ביתי.


אותה נקודה עשתה לבנבנטו תיאבון ובמחזורים 19 ו-20 היא רשמה שני ניצחונות רצופים, 0:1 היסטורי ביתי על קייבו ולאחר מכן 2:3 ביתי על סמפדוריה כדי לשפר את מאזנה לשבע נקודות. כעת, אחרי 23 מחזורים, היא כמובן עדיין שקועה במקום האחרון, אך הפער מקרוטונה שבמקום ה-17 (מעל הקו האדום) עומד על 13 נקודות בלבד והקבוצה הצנועה חולמת לשרוד.




הרעיון של ראשי בנבנטו כדי להציל את העונה הוא להחתים שחקנים בכירים ומנוסים שנותרו ללא קבוצה, והשניים שסומנו הם סמיר נאסרי ואלכס סונג שלא מצאו בית חדש במהלך חלון ההעברות של ינואר. סונג התאמן עם ארסנל, אבל ארסן ונגר סירב לבקשת האוהדים להחזירו לסגל, ואילו הקשר הצרפתי בן ה-30 שוחרר מקאזאן לאחר שטען כי לא שולמה לו משכורת במשך מספר חודשים.

Nasri and Song are free agents I hear
Do it @Arsenalpic.twitter.com/sQ1jQ0oDbp

— H (@Wengerxball) January 31, 2018

כידוע, רק בשבוע שעבר עשתה בנבנטו מהלך בסגנון כשצירפה ללא תמורה את בקארי סאניה, שכיכב בין השאר בארסנל בעברו וגם סנדרו, אקס טוטנהאם, הצטרף לקבוצה בהשאלה מאנטליאספור. מאמן "המכשפים", רוברט דה זרבי, התייחס לנושא כשהסכים לומר בקצרה: "נילחם עד הסוף". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי