דה פריי מתקרב למנצ'סטר יונייטד, מאבק על פולישיץ'

סטפן דה פריי
סטפן דה פריי | Gettyimages

בלם נבחרת הולנד ולאציו מסיים את חוזהו ולא ימשיך באיטליה, מעוניין להצטרף לשדים האדומים ומבוקש גם בארסנל ובאברטון. קשר דורטמונד עשוי לעבור לאחת מבין באיירן מינכן וצ'לסי

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

 לפני פחות מ-48 שעות אישרה הנהלת לאציו שהבלם ההולנדי סטפן דה פריי לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה בשל פערים שלא ניתנים לגישור במו"מ על הארכת חוזהו, וכנראה שהסיבה לכך היא קבוצות פאר שמחזרות אחרי הבלם.

זוהי אינה הפעם הראשונה שמדווח על מעבר אפשרי של דה ופריי לפרמיירליג, אבל לפי "המירור", הוא מעוניין להצטרף למנצ'סטר יונייטד, שלא אחת פורסם כי תבצע שינויים במרכז ההגנה, ובמקביל מחוזר על ידי אברטון וארסנל.

ז'וזה מוריניו נאלץ להסתדר בחודשים האחרונים ללא הבלם המוביל אריק באיי, כאשר מכריס סמולינג, פיל ג'ונס ומרקוס רוחו, כך על פי הדיווחים, הוא מתכוון להיפטר בקיץ הקרוב במטרה לשדרג את מרכז ההגנה כולה. דה פריי, לאור העובדה שיהפוך לשחקן חופשי, בהחלט עשוי להיות מטרה שיציב לעצמו "המיוחד" ונראה שיוכל להשיגה ללא קושי רב. צירופו ללא תמורה אף יאפשר לשדים האדמים לרכוש בלם נוסף, ייתכן שיהיה זה הארי מגווייר מלסטר.


מגווייר מול דה חאה. בעונה הבאה הם ישתפו פעולה? (Gettyimages)

יתרה מכך, הבלם השבדי ויקטור לינדלוף לא פתח באף משחק של מנצ'סטר יונייטד מאז הבוקסינג דיי בסוף דצמבר ולפי דיווחים באנגליה מאוכזב ממעמדו בקבוצה. "הסאן" כתב שהוא רוצה לשבת עם מוריניו כדי לדבר על עתידו. כבר פורסם כי מוריניו נפגש עם חלק משחקני הקבוצה ואישר להם בשיחה אישית שהוא בונה עליהם, ומכאן שגם השבדי רוצה לקיים שיחה עם המנג'ר, אבל חושש שלמרות שעלה 31 מיליון ליש"ט כשנרכש בקיץ מבנפיקה, הוא יימכר בקיץ הקרוב במחיר נמוך הרבה יותר.

מקור ב"אולד טראפורד" אמר לעיתון: "ויקטור רוצה לדעת להיכן נושבת הרוח. הוא לא משחק בקביעות ולא ברור לו למה. בתחילת העונה זה היה הגיוני אחרי שמוריניו טען שהוא צריך עוד להסתגל לליגה, אבל כעת זה מראה על כיוון מסוים". הוא שיחק 21 פעמים העונה, אבל פתח רק שבע פעמים בהרכב.

בתוך כך, באנגליה מדווחים הבוקר גם על מירוץ בין צ'לסי לבאיירן מינכן בניסיון לרכוש את היהלום הבא של דורטמונד, כריסטיאן פולישיץ בן ה-19. אם להסתמך על הודעותיה של דורטמונד בעקבות מכירות דמבלה בקיץ ואובמיאנג בקיץ, לשחקן הכנף לא יהיה קל להשתחרר – אבל לא מן הנמנע שתוגש עבורו הצעה שלא תשאיר לצהובים-שחורים ברירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי