דיווח: פפה ריינה יעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה במילאן

פפה ריינה
פפה ריינה | Gettyimages

לפי "סקיי איטליה", השוער הספרדי בן ה-35 קרוב להצטרף לרוסונרי בתום העונה בהעברה חופשית, דבר שמחזק את השמועות על עזיבה אפשרית של דונארומה בעקבות מצבו הכלכלי של המועדון

(גודל טקסט)

אוהדי מילאן חוששים שהשוער המצטיין שלהם, ג'אנלואיג'י דונארומה, יעזוב בוודאות בסוף העונה אחרי ש"סקיי איטליה" דיווח היום (שני) ששוער נאפולי פפה ריינה שוער יעבור היום סבב בדיקות רפואיות ראשונות ברוסונרי, לקראת חתימה בהעברה חופשית בקיץ הקרוב.

כזכור, אחרי סאגה ארוכה, חתם בקיץ האחרון דונארומה על הארכת חוזה במילאן עד 2021, אבל סוכנו מינו ראיולה דוחף אותו עוד מהקיץ לקבוצה גדולה ובעקבות מצבה הרעוע של מילאן שנובע מהפייר-פליי הפיננסי, השוער שנחשב לאחד הכשרונות הכי גדולים בכדורגל העולמי עשוי להימכר לאחת הקבוצות הגדולות באירופה.

ריינה בן ה-35 הציג יכולת טובה בנאפולי מאז הצטרף לקבוצה ב-2013 ומקווה לסיים את העונה עם זכייה באליפות ראשונה באיטליה. מילאן רוצה לסכם כבר לפי חוקי פיפ"א, השוער הספרדי רשאי לחתום כעת בכל קבוצה בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ. הוא גדל במחלקת הנוער של ברצלונה, עבר לוויאריאל ואת מרבית הקריירה עשה בליברפול בה רשם 285 משחקים במשך שמונה עונות. לאחר מכן עבר לנאפולי, והושאל לבאיירן מינכן ולאחר מכן חזר לקבוצה האיטלקית בה רשם 131 משחקי ליגה עד כה. בנבחרת ספרד שימש בעיקר כמחליפו של איקר קסיאס, אך היה חלק מתור הזהב שזכה במונדיאל ושתי אליפויות אירופה רצופות. 


ריינה. בקרוב בסן סירו? (Gettyimages)

עוד בנאפולי, לפי דיווח נוסף באיטליה, נאפולי סיכמה את התנאים האישיים של קשרה האורוגוואי של סמפדוריה, לוקאס טוריירה בן ה-22 וצריכה להחליט האם לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 25 מיליון יורו. הסעיף של שחרור בסכום הזה יהיה בתוקף רק עד 15 ביולי, כך שבנאפולי חייבים להזדרז ולהחליט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי