נאפולי סוגרת על יובנטוס, צפו: ניצחון דרמטי למילאן

אנדרה סילבה חוגג
אנדרה סילבה חוגג | Gettyimages

ראול אלביול קבע 0:1 על גנואה והפער בפסגה צומק לשתי נקודות. אנדרה סילבה עלה מהספסל ושוב השפיע ב-2:3 על קייבו. איקרדי להט עם רביעייה ב-0:5 של אינטר על סמפדוריה. 0:2 לרומא שהתבססה במקום השלישי.

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 המפתיע של יובה אצל ספאל אמש (מוצ"ש), נאפולי צימקה את הפער לשתי נקודות אחרי 0:1 קשה על בולוניה. עוד לפני כן, המשיכו רומא ומילאן לדהור. הג'אלרוסי רשמו ניצחון שלישי ברציפות, 0:2 אצל קרוטונה, והתבססו במקום השלישי, בעוד הרוסונרי התגברו על פיגור 2:1 בבית מול קייבו וסגרו על 2:3, ניצחון חמישי רצוף. אינטר דרסה עם הצגה של מאורו איקרדי ועלתה למקום הרביעי. לאציו מאבדת גובה אחרי 1:1 מאכזב עם בולוניה. במחזור ה-29 בסרייה A הובקעו לא מעט שערים דרמטיים בתוספת הזמן ובסך הכל 26 שערים בשמונה משחקים היום. 


נאפולי – גנואה 0:1 

אחרי שני משחקים מאכזבים, הפרטנופי חזרו לנצח והתקרבו מרחק שתי נקודות מיובנטוס. זה הלך קשה מאוד לחבורה של מאוריציו סארי, אבל בדקה ה-72 קאייחון הגביה קרן וראול אלביול המשיך בנגיחה לאחור לרשת של מתיאה פרין. הספרדי הוותיק שמשחק בנאפולי מאז קיץ 2013, כבש שער שלישי במדי הקבוצה וראשון מאז ינואר 2016. גנואה ספגה הפסד שלישי ברציפות והיא מקדימה את הקו האדום בשש נקודות בלבד. 



מילאן – קייבו 2:3
הקאן צ'לאנהולו ניצל טעות בהגנת האורחים כדי להעלות את הרוסונרי ל-0:1 בדקה ה-10. אבל מריוש סטפינסקי עם שער ובישול לרוברטו אינגלסה תוך דקה (33 ו-34) הורידו את האורחים ביתרון מפתיע להפסקה. בדקה ה-54 פסל הקוון שער מריבאונד של פטריק קוטרונה בטענה שהחלוץ היה בנבדל אבל אחרי התייעצות עם שופט הווידיאו אישר את השער. ואז ערך ג'נארו גאטוסו חילוף זהה למשחק הליגה האחרון בגנואה: הוא הכניס בדקה ה-60 את אנדרה סילבה וכעבור 23 דקות קיבל ממנו שער ניצחון שני ברציפות. כדור קרן הורחק לא טוב על ידי האורחים והפורטוגלי , שעבר תמורת 38 מיליון יורו מפורטו ונחשב לאכזבה קשה עד לבואו של גאטוסו, מתחיל לפרוע שטרות.



סילבה. מצא את המקום שלו (Getty)


קרוטונה – רומא 2:0

סטפן אל שעארווי וראג'ה נאינגולן כבשו והעניקו לג'אלרוסי ניצחון ליגה שלישי ברציפות והתבססות במקום השלישי. ואלה היו שערים מרשימים: בדקה ה-39 דהר אלכסנדר קולארוב משמאל והעביר רוחב על פי השער אליו הגיע האיטלקי ממוצא מצרי ודחק אותו פנימה, 0:1. בדקה ה-75 התקדם הבלגי ממרכז המגרש וירה לרשת עוד אחת מאותן בעיטות שטחות ואימתניות שהפכו לאחד מהסמלים שלו, 0:2.



רומא חוגגת. היכולת תספיק נגד ברצלונה? (Getty)


סמפדוריה – אינטר 5:0

הנארזורי כבר עם ניצחון שלישי בחמשת משחקי הליגה האחרונים במשחק בו הקפטן מאורו איקרדי להט עם רביעייה על חשבון הבלוצרקיאטי, שרשמו הפסד שני ברציפות. איבן פרישיץ' כבש את הראשון בדקה ה-26 מבישול של ז'ואאו קאנסלו, וארבע דקות לאחר מכן התחיל המופע של החלוץ הארגנטינאי שכבש שלישייה ב-14 דקות כשבדקה ה-30 דייק מהנקודה הלבנה, דקה לאחר מכן הבקיע שער מרהיב בעקב כשהשתלט על כדור ברחבה ובדקה ה-44 השלים שלושער מקרוב. הוא המשיך בשלו גם במחצית השנייה ובדקה ה-51 קבע 0:5, כשבעט מהאוויר כדור שהורחק רע היישר לרשת של אמיליאנו ויויאנו, ולמעשה כבש רביעייה תוך 21 דקות בלבד. בגיל 25, הפך איקרדי לשחקן השישי הכי צעיר בסרייה A שמגיע ל-100 שערים ובפעם השישית מאז הצטרף לאינטר כבש יותר משלושה שערים במשחק אחד.



איקרדי. בקרוב בישראל (AFP)


תוצאות נוספות:

טורינו – פיורנטינה 2:1

לטורינו: אנדראה בלוטי (88) לפיורנטינה: ג'ורדן ורטו (57, החמיץ פנדל בדקה ה-14), סיריל תרו (90+4 בפנדל)
 


ורונה – אטאלנטה 5:0

לאטאלנטה: יוסיפ איליצ'יץ' (45+4, 48, 69), בריאן כריסטנטה (2), אלחנדרו גומס (71).


בנוונטו – קליארי 2:1
לבנוונטו:אנריקה בריגנולה (46). לקליארי: לאונרדו פאבלוטי (90+1), ניקולה בראלה (90+7).


לאציו – בולוניה 1:1 

ללאציו: לוקאס לייבה (16), לבולוניה: סימונה ורדי (3) 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי