צפו בתקציר: 1:2 דרמטי לגנואה, 0:2 מרגש לפיורנטינה

פיורנטינה
פיורנטינה | טוויטר

מדיירוש כבש בדקה ה-90 בקרב התחתית במחזור הדחוי באיטליה. אוהדי אודינזה הצטרפו לאוהדי הוויולה וכיבדו את זכרו של דוידה אסטורי

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
שלושה משחקים נערכו היום בסרייה A שנדחו לפני חודש בשל מותו הטרגי של דווידה אסטורי כשמחר יושלם המחזור כולל הדרבי המילאנזי בין אינטר ומילאן.
פיורנטינה גברה 0:2 בחוץ על אודינזה במשחק מרגש בו אוהדי שתי הקבוצות כיבדו  את הבלם שמת מדום לב בגיל 31.


אטלנטה איבדה נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לליגה האירופית אחרי הפסד 2:1 בבית לסמפדוריה בעוד גנואה זכתה בכל הקופה בקרב התחתית אחרי שניצחה 1:2 בבית את קליארי.


אודינזה – פיורנטינה 2:0
ניצחון חמישי ברציפות לפיורנטינה שמאז מותו דווידה אסטורי כאילו התגבשה ולא הפסידה עדיין. היא מתחילה להתקרב לאיזור של הליגה האירופית. המשחק היה אמור להתקיים כאשר אסטורי התגלה מת בבית המלון בחדרו. באיצטדיון של אודינזה לא שכחו את מותו של הקפטן שהיה לפני חודש ובדקה ה-13 אוהדי שתי הקבוצות עמדו ברגע מרגש ומחאו כפיים. ז'ורדן ורטו כבש בפנדל בדקה ה-29 לסגולים אחרי עבירה מיותרת ברחבה של ג'וזפה פאצלה. בדקה ה-71 ג'ובאני סימאונה, הבן של דייגו קיבל כדור קצר, מפדריקו קייזה ובעט מקצה הרחבה לחיבורים. 2:0.


En el partido Udinese vs Fiorentina, se realizó un homenaje por Davide Astori. En el minuto 13 del partido, todo el estadio aplaudió en honor al futbolista. pic.twitter.com/2Unmau9Axl

— Estadio (@estadioec) 3 באפריל 2018


אטאלנטה – סמפדוריה 2:1

המארחת שמנסה להשיג כרטיס לליגה האירופית ספגה הפסד צורב אחרי שבדקה ה-43 ג'יאלואיג'י קאפררי ניצל טעות בהגנה שלה וכבש מקרוב. סמפדוריה נותרה כעת עם סיכוי כלשהו לליגה האירופית. אטאלנטה השוותה בדקה ה-67 רפאל טולוי השווה אחרי שקיבל ריבאונד מההגנה ובעט למרכז. 1:1. הקולומביאני דובן סאפטה של סמפדוריה לא ויתר וקבע 1:2 בדקה ה-84 אחרי טעות קשה של ניקולאס האס השווייצרי שהחזיר את הכדור אחורה לשערו.


Iuri Medeiros estreia-se a marcar pelo Génova com belo golo que vale triunfo contra o Cagliari https://t.co/KDad9MSa4Jpic.twitter.com/4cUxbKS4gc

— B24 (@B24pt) April 3, 2018


גנואה – קליארי 1:2
ג'יאנלוקה לאפדולה, המושאל ממילאן, כבש למקומיים את שערו הרביעי העונה בדקה ה-53  המארחת המשיכה לשלוט אבל קליארי השוותה בפנדל של ניקוול בארלה בדקה ה-63 שהכניע את מתיה פרין המצוין. זה היה שער שישי לקשר קליארי, שעוד לא הבטיחה סופית את הישארותה בליגה אחרי ההפסד. בדקה ה-90 יורי מדיירוש הפורטוגלי בעט פצצה מקצה הרחבה פנימה כשהכדור שפשף את הקורה השמאלית וקבע ניצחון דרמטי 1:2 לגנואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי