צפו: רומא הפסידה 2:0 לפיורנטינה, 2:4 ליובה על בנבנטו

דיבאלה יובנטוס
דיבאלה יובנטוס | Gettyimages

הגברת הזקנה השיגה ניצחון קשה לאחר שהמארחת חזרה פעמיים מפיגור. דיבאלה הלוהט עלה ל-21 שערים העונה עם שער כבר בדקה ה-3 ושני פנדלים (45, 74), קוסטה חתם בשער ענק (82). ניצחון מפתיע לסגולים

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בסרייה A נפתח היום (שבת) עם ארבעה משחקים, כשבמרכזם בנבנטו מהמקום האחרון הפסידה 4:2 ליובנטוס שבמקום הראשון. עוד הערב: רומא הפסידה לפיורנטינה, ספאל ואטאלנטה חילקו נקודות. 

בנבנטו – יובנטוס 4:2
יובנטוס קיוותה למשחק קל מול הקבוצה החלשה בליגה לאחר ההפסד המאכזב לריאל מדריד בליגת האלופות בעונה שעברה, אך נתקלה בחבורה לוחמת ועקשנית שנכנעה רק לקראת סיום המשחק. דיבאלה העלה את הגברת הזקנה ליתרון בדקה ה-16, אך צ'איק דיאבק השווה (28). אירוע יוצא דופן התרחש לפני סיום המחצית כאשר השופט לא שרק לפנדל לזכות יובנטוס אך חזר בו שתי דקות מאוחר יותר, ממש לפני הירידה להפסקה, לאחר התייעצות עם שופט הווידאו. דיבאלה כבש את הפנדל אך בנבנטו השוותה פעם נוספת בדקה ה-51 כשדיאבק משלים צמד.

החלוץ הארגנטינאי ענה עם עוד פנדל (74) והעלה את מאזנו ל-21 שערי ליגה העונה, ואם לנועלת הטבלה היו עוד חלומות לחזור מפיגור בפעם השלישית, הגיע דוגלאס קוסטה בדקה ה-82 עם פצצה לחיבורים מקצה הרחבה לאחר מבצע אישי נפלא. הניצחון החשוב של יובה הגדיל עבורה ל-7 נקודות את הפער מנאפולי, שתשחק מחר נגד קייבו. הגברת הזקנה כבר עם 17 משחקי ליגה ללא הפסד ברציפות.

דוגלאס קוסטה חוגג עם חבריו. שער נפלא לברזילאי (טוויטר)
דוגלאס קוסטה חוגג עם חבריו. שער נפלא לברזילאי (טוויטר)

רומא – פיורנטינה 2:0
הקבוצה מבירת איטליה כנראה עדיין לא התאוששה מהתבוסה לברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, כי היא נתנה לפיורנטינה לחגוג והפסידה בבית לראשונה מאז פברואר. מרקו בנאסי (7) וג'ובאני סימאונה (39) כבשו לאורחים, שעלו למקום השביעי וצמצמו את הפער ממילאן (עם משחק חסר) לנקודה בלבד.

תוצאות נוספות
ספאל – אטאלנטה 1:1
לספאל: טיאגו ציונק (39). לאטאלנטה: מרטן דה רום (78 בפנדל)

סמפדוריה – גנואה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי