צפו בתקציר: נאפולי הובסה 3:0 בפיורנטינה, ארבע נק' מיובה

קוליבאלי
קוליבאלי | Gettyimages

מאופוריה לטרגדיה: קוליבאלי, האיש שפתח את מאבק האליפות גם סגר אותו. הבלם הורחק כבר בדקה השמינית וקבוצתו התפרקה. שלושער לסימאונה ג'וניור. לאציו ניצחה 0:1 בטורינו וברחה לאינטר

(גודל טקסט)
קאלידו קוליבאלי, האיש שפתח במחזור הקודם את מאבק האליפות באיטליה עם שער ניצחון אצל יובנטוס בתוספת הזמן גם סגר אותו. בלם נאפולי הורחק הערב (ראשון)  כבר בדקה השמינית בפירנצה וחבריו לא עמדו בלחץ נוצחו 3:0 על ידי פיורנטינה משלושער של ג'ובאני סימאונה. בעקבות המשחק נותרה החבורה של סארי במרחק של ארבע נקודות מאחורי יובה, שהדהימה אמש (מוצ"ש) עם מהפך של הדקות האחרונה בסן סירו, 2:3 על אינטר.


לאציו ניצחה 0:1 בטורינו עתה למקום הרביעי ופתחה פער של ארבע נקודות מאינטר החמישית כשבקופה נותרו תשע נקודות. ספאל ניצחה 1:3 בוורונה, חלפה מעל הקו האדום ודחפה מתחתיו את יריבתה העירונית של ורונה, קייבו.  


פיורנטינה – נאפולי 0:3
ההרחקה המהירה של קוליבאלי כבר בדקה השמינית הביאה את הפרנטופיי לחשוב על חילוץ נקודה. אבל לג'ובאני סימאונה היו תכניות אחרות. הבן של דייגו קיבל בדקה ה-34 כדור עומק אדיר מכריסטיאן ביראגי וסיים ברשת. בדקה ה-62 הוגבה לעברו כדור קרן והוא ניצל את המהומה ברחבה כדי לדחוק פנימה. בתוספת הזמן הארגנטינאי הצעיר חתם משחק ענק. דייגו מראדונה יכול להישאר רגוע. נאפולי כבר לא תזכה באליפות.


בשבוע שעבר אחרי הניצחון הדרמטי בטורינו חגגו בדרום איטליה עם זיקוקים עד השעות הקטנות של הלילה, אבל כנראה שהקאמבק הדרמטי של יובה אמש מול אינטר שבר את רוחם של הפרטנופיי וגרם להם לאבד את האמונה. וכל הכבוד לוויולה על הרוח הספורטיבית. המקום במוקדמות הליגה האירופית יכול להיות שכר נאה וראוי בשבילה.


HT: Fiorentina 1-0 Napoli

If it stays like this Napoli would be four points behind Juventus with three games left…

They're also down to ten

BT Sport 1 HD pic.twitter.com/CPB8Bx0YtV

— Football on BT Sport (@btsportfootball) April 29, 2018


לורנצו אינסינייה. טרגדיה (gettyimages)
לורנצו אינסינייה. טרגדיה (gettyimages)


טורינו – לאציו 1:0
לואיס אלברטו החמיץ פנדל בדקה ה-23, אבל חיפה על כך בכדור קרן מסובב שנחת על ראשו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' והסרבי נגח אותה לאחור ופנימה. המארחת לחצה עד הסיום במטרה להשיג את השוויון אבל אדם לאייץ' מצא בדקה ה-91 רק את המשקוף.



קרוטונה – ססואולו 1:4

המארחת עדיין לא הבטיחה סופית את ההישארות בליגה, אבל עשתה צעד משמעותי לעבר המטרה עם 1:4 גדול על הקבוצה שעכשיו נמצאת רק מקום אחד מעליה. מרסלו טרוטה פתח את החגיגה כבר בדקה השלישית, ולאחר שסימי הכפיל (16) האיטלקי גם השלים צמד (31). דומיניקו ברארדי צימק בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל זה לא עזר לסאסולו לחזור למשחק וסימי סגר את הסיפור עם צמד משלו בדקה ה-89.


אטאלנטה – גנואה 1:3
הקרב על הכרטיס האחרון לאירופה, המקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, רותח מתמיד. אחרי שורת איבוד הנקודות של מילאן, שלא ניצחה כבר שישה משחקים ברצף, אטאלנטה שעקפה אותה במחזור הקודם שמרה על המיקום החשוב בטבלה עם ניצחון ביתי על גנואה שכבר גמרה את העונה. מוסה בארו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-16 מבישול של בריאן כריסטנטה, שקבע בעצמו יתרון כפול (22). יוסיפ איליצ'יץ' הפך את זה למשכנע בדקה ה-74 עם שער נהדר. מיגל ולוסו בבעיטה חופשית יפהפיה רק צימק (81), וכעת זוהי מילאן שתצטרך לרדוף אחרי אטאלנטה.


FULL TIME #AtalantaGenoa 3-1
⚽️ #Barrow
⚽️ #Cristante
⚽️ #Iličić#GoAtalantaGo ⚫️ pic.twitter.com/OLEv8EHH3J

— Atalanta B.C. (@Atalanta_BC) 29 באפריל 2018


מילאן – בולוניה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

ומילאן, שהבינה שהמקום באירופה בסכנה, חזרה לנצח כדי לשמור על סיכוי. למזלה, היא לא נתקלה בהתנגדות מצד שחקני בולוניה שמן הסתם כבר חושבים על הפגרה. הקאן צ'להאנולו ניצל חור בהגנת המארחת כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-34, וממש לפני השריקה להפסקה גם בישל לג'אקומו בונבנטורה כדי לסגור את הסיפור ולהחזיר את החיוך על פני אוהדי הרוסונרי, חיוך שאפילו שער מצמק של סבסטיאן דה מאיו (73) לא מחק.


ורונה – ספאל 3:1
גם התחתית בוערת באיטליה, כאשר גם לספאל וגם לוורונה סיכוי קלוש לשרוד בסרייה A. שתי הקבוצות נפגשו היום למשחק סוער ודרמטי שנפתח דווקא לטובת המארחת. ספאל נאלצה לבצע חילוף מוקדם בדקה ה-12 ופחות מדקה לאחר מכן ספגה שער מרגלו של מאטיה ולוטי, אבל שער עצמי בתוספת הזמן של המחצית השנייה נתן לה שוויון ומשם שחקני ספאל ידעו לחזור להוביל את קצב המשחק, עם שער מוצדק של פיליפה בדקה ה-71 וחותמת של יסמין קורטיץ' בתוספת הזמן שנתנו לה את הניצחון והבטיח לה כמעט סופית את ההישארות בליגה.


תוצאות נוספות

סמפדוריה – קליארי 1:4
לסמפדוריה: דניס פראט (7), פאביו קוואליארלה (26), דאוויד קוונאסקי (45+4), גסטון רמירס (87). לקליארי: לאונרדו פאבלוטי (49)


בנבנטו – אודינזה 3:3

לבנבנטו: בניטו וילה (23), מאסימו קודה (75 בפנדל), בקארי סאניה (90). לאודינזה: סילבן וידמר (13), קווין לזניה (78, 79)


⏰ Finisce 4-0 #SampCagliari. Blucerchiati sempre in corsa per l'#Europa. pic.twitter.com/lugVsQUqWp

— U.C. Sampdoria (@sampdoria) 29 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי