רק רשת: נחשפו תאריכי היורו הבא, ראיקוביץ' בסגל של סרביה

וינצ'נזו יאקווינטה
וינצ'נזו יאקווינטה | Gettyimages

הגמר בוומבלי ב-12.7.2020. וגם: ינצ'נזו יאקווינטה הואשם במכירה לא חוקית של נשק ונידון לשש שנות מאסר, אמארה סטודמאייר בדרך חזרה ל-NBA, מאמן הנבחרת פרסם את רשימת השחקנים מתוך אוהל וליברפול מפנטזת

(גודל טקסט)
21:10: נקבעו התאריכים למשחקי יורו 2020
בניגוד למסורת על פיה פעם בארבע שנים מדינה אחת מארחת את היורו, או לכל היותר שתיים, את יורו 2010 יארחו מספר מדינות כאשר כל עיר תארח ארבעה משחקים. משחק הפתיחה ייערך ב-20 ביוני באצטדיון האולימפיקו שברומא, והגמר ייערך בוומבלי – שייארח גם את חצאי הגמר – ב-12 ליולי. עכשיו צריך רק לקוות שישראל תמצא את דרכה לטורניר שיכלול 24 נבחרות.


#EURO2020 match schedule confirmed

ℹ️ https://t.co/ya224iyf6Hpic.twitter.com/y5ZQZzsvRd

— UEFA Nations League (@UEFAEURO) May 24, 2018


17:59: גמר ליגת האלופות ב-2020 ייערך באטאטורק שבאיסטנבול

אופ"א החליטה שהמשחק על הגביע בעל האוזניים הגדולות יתקיים באצטדיון שאירח את הגמר ב-2005 בו זכתה ליברפול. גמר הליגה האירופית ייערך בגדאנסק שבפולין והסופרקאפ האירופי ישוחק בדרגאו שבפורטוגל.


15:12: מאמן נבחרת סרביה פרסם את הסגל מתוך אוהל שהוצב בתחנת דלק

מאמן נבחרת סרביה מלאדן קרסטאיץ' פרסם סגל של 27 שחקנים, ביניהם גם שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. לסגל זומנו ארבעה שערים ואחד מהם צפוי לקבל ניפוי כמו גם שלושה שחקני שדה. בתום מחנה אימונים שיתקיים באוסטריה המאמן צפוי לקבל את ההחלטה ולהודיע על הארבעה שלא יהיו במונדיאל. קרסטאיץ' פרסם את הסגל מתוך אוהל זמני שהוצב בתחנת דלק והסרבים נותרו פעורי פה מבחירת המקום המוזרה. 




 


12:20: המדים החדשים של אתלטיקו
סגנית אלופת ספרד פרסמה רשמית את מדי הבית שלה לעונה הבאה.


SENTIMIENTO SIN RIVAL ⚪ Presentamos nuestra primera equipación para la próxima temporada ➡ https://t.co/0IbuILYBic#AúpaAtletipic.twitter.com/G7Omqb97lF

— Atlético de Madrid (@Atleti) May 24, 2018

11:40: אימון ראשון לנוייר
שוער נבחרת גרמניה באיירן מינכן זומן למונדיאל למרות עונה קשה בה נפצע לשמונה חודשים וכמעט שלא שיחק. נוייר יודע שזה לא מובן מאליו ואחרי האימון הראשון שערך עם אלופת העולם כתב באיסטגרם: "שמח להיות פה".


 

Good to be here! @dfb_team first trainingsession with the team #trainhard #zsmmn

A post shared by Manuel Neuer (@manuelneuer) on


10:30: אמארה סטודמאייר יחזור ל-NBA?

השחקן בן ה-35 שזכה עם הפועל ירושלים באליפות בעונת 2016/17 אישר לתכנית הרדיו של מייקל קיי כי הוא שוקל לבצע קמאבק לליגה הטובה בעולם, שנתיים אחרי שעזב. כזכור, הוא סיים את עונת 2015/16 במדי מיאמי היט, חתם על חוזה ליום אחד בניו יורק ניקס, הודיע על פרישה מה-NBA וחתם בירושלים. ב-14 שנות משחק ב-NBA השיג סטודמאייר, הבחירה התשיעית בדראפט 2002, 18.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים ב-846 הופעות. הוא שיחק בפיניקס, ניו יורק, דאלאס ומיאמי, נבחר לרוקי השנה והופיע שש פעמים אולסטאר.



סטודמאייר. יחזור ל-NBA? (ערן לוף)


9:50: יאקווינטה בדרך לכלא

האם חלוץ נבחרת איטליה לשעבר, וינצ'נזו יאקווינטה בדרך לכלא? לפי "גאזטה דלו ספורט", כדורגלן העבר בן ה-38 ששיחק בעבר באודינזה ויובנטוס ואף הניף את גביע העולם עם הסקוואדרה אזורה ב-2006, נידון לשש שנות מאסר. העונש ניתן בעקבות השתייכות ל"נדארנגטה", אחד מארגוני הפשע המוכרים בארץ המגף, ויאקווינטה הואשם במכירה לא חוקית של נשק ומעורבות בעסקאות עם מאפיונרים. בנוסף דרשה התביעה 19 שנות מאסר לאביו, שהיה מעורב במאפיה. המשפט נערך אתמול (רביעי) עם לא פחות מ-147 נאשמים, שהורשעו בין השאר בעבירות פליליות, סחיטה והונאה.



יאקווינטה. בדרך לשש שנות מאסר (Gettyimages)


9:30: כששאקיל פגש את קארים
שאקיל אוניל העלה לאינסטגרם תמונה עם סנטר עבר אגדי נוסף של הלייקרס, קארים עבדול ג'באר, ככל הנראה במסגרת עבודה על משחק המחשב הבא של חברת 2K.


 

Always good to see the best bIg man to play the game @kareemabduljabbar_33 #lakers

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq) on



9:00: ליברפול מפנטזת
יומיים לפני גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, חשבון האינסטגרם הרשמי של המרסיסיידרס העלה את התמונה הבאה.

 

Good morning, Kiev #LFC #LiverpoolFC #UCL #ChampionsLeague

A post shared by Liverpool Football Club (@liverpoolfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי