ניימאר: "רונאלדו אגדה, הוא ישנה את הכדורגל באיטליה"

כריסטיאנו רונאלדו וניימאר
כריסטיאנו רונאלדו וניימאר | Gettyimages

כוכב פ.ס.ז' פירגן לקולגה: "הכדורגל האיטלקי יחזור להיות מה שאהבתי לראות כנער" וענה לביקורות על ההצגות שלו במונדיאל האחרון: "כדרור הוא חלק מהסגנון שלי, מי שלא חווה תאקלים, לא יודע עד כמה זה כואב"

(גודל טקסט)

אין ספק ששמו ומעמדו של כוכב נבחרת ברזיל ופאריס סן ז'רמן, ניימאר, נפגע לא מעט עקב המונדיאל האחרון. הברזילאי חטף ביקורות קשות על סגנון המשחק האנוכי שלו הכולל, לטעם המבקרים, כדרורים מיותרים ובעיקר על ההתחזויות/הצגות שעשה כביכול אחרי שתוקל על ידי שחקני הנבחרת היריבה. 

החלוץ מצדו התראיין לכלי התקשורת והתגונן נגד הביקורות והלעג לו הוא זוכה עקב אותם דברים: "אתם חושבים שאני רוצה לסבול מאותם תיקולים כל הזמן? זה כואב, אחרי המשחקים אני נשאר ארבע או חמש שעות, מטפל בעצמי ושם קרח. מי שלא חווה את זה לעולם לא יבין".

החלוץ התייחס גם לבדיחות על אותן התחזויות שהציג אחרי הפציעות, שגררו שלל ממים וגילויי לעג מצד אוהדים ופרשנים ברחבי העולם: "ראיתי את הבדיחות והתייחסתי אליהן בהומור, אפילו אתמול פרסמתי באינסטגרם תמונה שמתבדחת על כך".

על סגנון המשחק האנוכי שלו לפעמים, שמוביל בין היתר לאותם עבירות מצד שחקני היריבה: "סגנון המשחק שלי הוא לכדרר כדי להתמודד מול היריבים שלי. אני לא יכול לעמוד מול שחקן הגנה ולבקש ממנו שיזוז כדי שאוכל לכבוש שער, אני חייב לעבור אותו עם הכדור והוא מצידו, חייב לעצור אותי באמצעות עבירה. הרבה פעמים אני מהיר וזריז משחקני ההגנה שמתמודדים מולי והם חייבים לתקל אותי. בשביל זה השופט נמצא במגרש."


ניימאר באחת מאותן הצגות שזכו לביקורות (GETTYIMAGES)

בנוסף, אחרי שהודיע שהוא נשאר באופן סופי בבירת צרפת ושלל אפשרות שיעבור לריאל מדריד, פירגן ניימאר לקולגה שלו למשחק, כריסטיאנו רונאלדו, ולמעבר שלו ליובנטוס מאלופת אירופה, שהרעיד את עולם הכדורגל: "המעבר של רונאלדו ישפר באופן דרסטי את הכדורגל האיטלקי, הוא יחזור להיות הכדורגל שאהבתי לראות כילד". כריסטיאנו שחקן נהדר, אגדת כדורגל, הוא חייב לקבל את הכבוד הראוי לו ואני שמח עם ההחלטה שלו, למרות שאני משער שהייתה לא קלה עבורו. אאחל לו בהצלחה למעט משחקים בהם יתמודד נגד פ.ס.ז'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי