תם עידן: קלאודיו מרקיסיו עוזב את יובנטוס אחרי 25 שנה

קלאודיו מרקיסיו
קלאודיו מרקיסיו | Gettyimages

ביום האחרון של חלון העברות באיטליה, הקשר בן ה-32 עוזב את הגברת הזקנה אחרי 25 שנה במועדון. השחקן נפרד מהמועדון ואמר: אני אוהב את החולצה הזו עד כדי ואני משוכנע שטובת הקבוצה היא מעל לכל".

(גודל טקסט)

קשר יובנטוס ונבחרת איטליה, קלאודיו מרקיסיו נפרד היום (שישי) מהקבוצה אחרי 25 שנה במועדון. אלופת איטליה הודיעה כי הוחלט בצורה הדדית לסיים את החוזה של השחקן. 

מרקיסיו נכלא לסיטואציה די בעייתית מכיוון שחלון העברות באיטליה ייסגר היום (19:00 שעון ישראל) ואם לא ימצא עד אז קבוצה הקשר הבינלאומי ייאלץ לשחק בראשונה בקריירה במועדון מחוץ לאיטליה. 

השחקן נפרד מהגברת הזקנה דרך חשבון הטוויטר שלו ובו ניתן לראות כמה הוא מחובר לקבוצה: "אלף מחשבות ואלף תמונות ליוו אותי בלילה האחרון. אני לא יכול להפסיק להסתכל על התמונה הזו ועל הפסים האלו, בהם נכתב הסיפור שלי כשחקן וכאדם. אני אוהב את החולצה הזו עד כדי ואני משוכנע שטובת הקבוצה היא מעל לכל".



Non riesco a smettere di guardare questa fotografia e queste strisce su cui ho scritto la mia vita di uomo e di calciatore.
Amo questa maglia al punto che, nonostante tutto, sono convinto che il bene della squadra venga prima. Sempre. pic.twitter.com/AoNuiiZ2cS

— Claudio Marchisio (@ClaMarchisio8) August 17, 2018


יובנטוס נפרדה המקשר בהודעה רשמית ובו הודתה לשחקן על התקופה ביובנטוס ומאחלת למרקיסיו החלטה בהמשך והמועדון תמיד יהיה מאחריו בכל דרך אשר הוא יבחר.

קלאודיו מרקיסיו בן ה-32 עלה לבוגרים לראשונה בגיל 18 וצבר במועדון 269 הופעות בקבוצה בליגה הראשונה בהן כבש 33 שערים והוסיף 34 בישולים. בנוסף השחקן זכה בשבע אליפויות בקבוצה ובעוד ארבעה גביעים. בזירה האירופית הקשר האיטלקי הופיע 47 פעמים במסגרת ליגת האלופות והיה שותף לשני ההפסדים בשלב הגמר של המפעל לברצלונה (14/15) ולריאל מדריד (16/17).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי