דיווח: רונאלדו הודה שהמתלוננת אמרה "לא" והתנגדה – אך חזר בו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

כוכב העל מסתבך בפרשת האונס לכאורה: ES SPORTS הורידה צילום שלו מהמשחק אונליין שלה, סימן מקדים לביטול חוזה הפרסום. נייקי מביעה "דאגה עמוקה"

(גודל טקסט)
השבועון הגרמני "דר שפיגל", שחשף את העובדה שהאמריקאית קת'רין מאיורגה בת ה-34 החליטה ללכת עד הסוף ולהאשים את כריסטיאנו רונאלדו באונס, יצא בכתבה ענקית חדשה שמוכיחה לכאורה עד כמה סוללת עורכי הדין של רונאלדו עבדה קשה לפני תשע שנים כדי לטייח את המקרה ולהעלים אותו. העיתון כתב: "מה שקרה בלאס וגאס ב-2009 ב-13 ביוני, כשרונאלדו ומאיורגה היו ביחד, רק שניהם יודעים. שני הצדדים לא מכחישים שהם הגיעו לסיכום כספי כדי שהיא תשתוק ולא תאשים את הכוכב באונס. היא קיבלה כנראה 375 אלף דולר כדי לבטל את התלונה נגדו, וכעת תצטרך לוותר על הכסף".


"דר שפיגל" פרסם מסמכים חדשים, שעורכי הדין של רונאלדו דווקא לא מיהרו להכחישם. לפי הדיווח, רונאלדו שכר צוות של 20 אנשים בהם ארבעה עורכי דין בכירים ושני חוקרים פרטיים, שחקרו את ההתנהגות היומית של הנאנסת ואפילו היכן קיבלה דו"חות חנייה כדי שיידעו אחר כך להכחיש פרטים שונים שהיא תמסור ויערערו על אמינותה. כמו כן, נבדקו גודל החדרים, הג'קוזי בו התרחשה התקיפה לכאורה ועוד.


בדו"ח שהפיקו עורכי הדין והחוקרים לא נקרא רונאלדו בשמו, כדי שלא יזהו אותו. הוא כונה "טופר", כינוי לגבר אטרקטיבי ועשיר. "דר שפיגל" אפילו טען שבחקירה של הצוות של רונאלדו נמצא שמאיורגה הגישה תלונה שעות ספורות לאחר האונס לכאורה – וחזרה בה. לטענת הצוות של רונאלדו, זה אמור היה לשמש כראייה לחוסר אמינותה, אם וכאשר תיפתח חקירה פלילית. לפי הדיווח, מאיורגה הגישה את התלונה כמה שעות אחרי התקיפה, בכתה בתחנת המשטרה וסירבה לנקוב בשמו של האנס ורק אמרה שהוא "קליבר מפורסם ואתלט". מאיורגה טוענת כעת כי פחדה לפרסם את שמו של רונאלדו,  מחשש שאוהדיו הרבים של השחקן ינסו לפגוע בה.


ל"דר שפיגל" הודלפו גם פרטים על החקירה שערכו לו עורכי הדין של רונאלדו ללקוח המפורסם שלהם. בעדות ראשונה שלו, רונאלדו הודה שמאיורגה אמרה כמה פעמים "לא" וניסתה להתנגד. הוא אף ציין שאולי הכאיב לה, ושהוא מתנצל על כך. העדות השנייה לעורכי הדין של התבצעה בדצמבר האחרון, והייתה שונתה לחלוטין מהעדות הראשונה. רונאלדו טען: "זה היה סקס בהסכמה הדדית". עורכי הדין של מאיורגה מאמינים שלכל חשוד יש את הזכות להגן על עצמו, אבל הם בטוחים כי "אנשיו של רונאלדו הלכו רחוק מדי עם זה", נכתב ב"דר שפיגל". למרבה הצער, השבועון מסתמך בהדלפות הפעם על אנשי האתר "פוטבול ליקס", שמהימנותו מוטלת בספק.


בתוך כך, נודע היום כי חברת ES SPORTS הורידה את הצילום של כריסטיאנו רונאלדו מהמשחק שלה באון ליין, מה שעלול להתפרש כסימן מקדים לכך שהחברה עלולה לבטל את חוזה הפרסום עם רונאלדו. בכך מצטרפת ES SPORTS לנייקי, שכבר הביעה "דאגה גדולה" מההסתבכות של כוכב העל.


Happy #FIFAFRIDAY We're celebrating by hosting streamers on our Twitch channel, watch for a chance to win a copy of #FIFA19! https://t.co/Fekx3g5yQgpic.twitter.com/vSotD1K4aA

— EA SPORTS FIFA (@EASPORTSFIFA) 28 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי