רונאלדו כבש צמד ב-1:2 על אמפולי, פארמה הובסה באטאלנטה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

CR7 מחק פיגור מוקדם משער של קפוטו (28), תחילה בפנדל (54) ולאחר מכן בבעיטה עוצמתית בדקה ה-70, במאזנו כבר שבעה שערים בסרייה A והאלופה שבה לנצח. העולה החדשה ספגה 3:0 בביתה, 1:1 לטורינו מול פיורנטינה

(גודל טקסט)

המחזור ה-10 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה משחקים. במפגש המוקדם אטאלנטה הביסה את פארמה 0:3, לאחר מכן יובנטוס נזקקה לצמד של כריסטיאנו רונאלדו כדי להפוך פיגור מוקדם ומפתיע מול אמפולי בדרך ל-1:2 יקר. במשחק שנעל את הערב נפרדו טורינו ופיורנטינה ב-1:1.

אמפולי – יובנטוס 2:1
מהמקום ה-18, מתחת לקו האדום, אמפולי כמעט הדהימה את אלופת שבע השנים האחרונות – ההבדל הוא שהשנה יש לביאנקונרי את האחד והיחיד, כריסטיאנו רונאלדו. פרנצ'סקו קפוטו הכניע את וויצ'ך שצ'נסני בדקה ה-28 ולהפסקה ירדה הגברת הזקנה בפיגור ובחשש שהיא תרשום משחק שני ברציפות בסרייה A ללא ניצחון, אחרי 1:1 ביתי מול גנואה בשבוע שעבר, אבל כאמור CR7 הגיע למחצית השנייה.

בדקה ה-54 הפורטוגלי דייק מהנקודה הלבנה, אבל בדקה ה-70 הוא כבר הראה את יכולותיו כשהניף אף רגל ימין ממרחק של כ-25 מטרים ופגש את החיבורים של הפינה הרחוקה כדי להשלים מהפך ולהגדיל את מנאפולי לשבע נקודות, לפחות עד שקרלו אנצ'לוטי ושחקניו יעלו לכר הדשא בהמשך המחזור. היה זה שער עשירי בו רונאלדו מעורב ב-14 השערים האחרונים של קבוצתו במסגרת הליגה, כבש שבעה ובישל שלושה לאחר שעוד התקשה במחזורי הפתיחה.


תחילה הוא רץ עם הכדור לכדור האמצע כדי לחדש את המשחק (AFP)


כעבור 16 דקות הוא הניף את הרגל והכריע את ההתמודדות (AFP)

אטאלנטה – פארמה 0:3
עצמי של ריקרדו גאגליולו (55) ושערים של חוסה לואיס פלומינו (73) וג'יאנלוקה מנצ'יני (80) סידרו לאטאלנטה ניצחון ליגה שני ברציפות ומאזן של 12 נקודות בתום עשרה מחזורים. פארמה מנגד נוצחה בפעם השנייה ברציפות ונותרה עם 13 נקודות במרכז הטבלה.

טורינו – פיורנטינה 1:1
פתיחת המשחק בטורינו הייתה מלהיבה וכבר בדקה ה-13 זכינו לראות שני שערים מובקעים, אבל לצערנו זו גם הייתה תוצאת המשחק: מרקו בנאסי העלה את האורחת מפירנצה ליתרון בדקה השנייה, שער עצמי של שוער פיורנטינה אלבן לפון כעבור 11 דקות קבע שוויון וכך גם הסתיים המשחק. חלוקת הנקודות משמעותה שטורינו עם 14 נקודות ותיקו שני ברציפות אחרי שני ניצחונות רצופים, נקודה פחות מפיורנטינה שסופגת כבר שלושה מחזורים ללא ניצחון ולה ניצחון בודד בחמישה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי