צפו: יובנטוס, מילאן ולאציו עלו לרבע גמר הגביע האיטלקי

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | Gettyimages

מחזיקת הגביע גברה 0:2 על בולוניה, ברנרדסקי (9) וקין (49) כבשו. הרוסונרי ניצחו את סמפדוריה בהארכה אחרי צמד של קוטרונה (102, 108). הקבוצה מהבירה הביסה 1:4 את נוברה מהליגה השלישית

קבוצות: לאציו מילאן
(גודל טקסט)
לאציו אירחה אחר הצהריים (שבת) את נובארה מהליגה השלישית במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי והביסה אותה 1:4 בדרך לרבע הגמר, סמפדוריה הפסידה בהארכה בביתה 2:0 למילאן, המנצחת גם היא ברבע הגמר, יובנטוס השלימה ערב נטול הפתעות עם 0:2 על בולוניה. 


לאציו – נובארה  1:4
המארחת לא התקשתה באולימפיקו של רומא לעלות ליתרון כבר בדקה ה-12 משער של לואיס אלברטו. בדקה ה-20, פנדל ללאציו, צ'ירו אימובילה בעט, הכדור נהדף וחזר אליו, הוא לא נכשל בניסיון השני וקבע 0:2. אימובילה כבש גם את השער השלישי (35) וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' חתם את תוצאת המחצית, 0:4 ללאציו, כשכבש שלוש דקות בתוך תוספת הזמן (45+3). אומברטו אוספי כבש שער מצמק לאורחים (47, בפנדל).



שחקני לאציו (Gettyimages)


סמפדוריה – מילאן 2:0 (אחרי הארכה) 
גם מילאן עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי אחרי שניצחה 0:2 בחוץ את סמפדוריה, לאחר הארכה. 90 הדקות של המשחק הסתיימו בלא שערים. בדקה ה-91 הכניסה מילאן את פטריק קורטואה כמחליף במקומו של הקאן קלאנוגלו והוא גמל בצמד שערים (102 ו-108) ששווה עלייה לשלב הבא. 


WAY TO GO BOYS ⚫️
Full gallery: https://t.co/QJEoL9zARY
Tutti gli scatti di #SampdoriaMilan: https://t.co/dKUAdA9nRC#CoppaItaliapic.twitter.com/MiRG2XsfRl

— AC Milan (@acmilan) January 12, 2019


בולוניה – יובנטוס 2:0
מחזיקת הגביע לא התקשתה, נגד חברותו של פיפו איזגי ועלתה ליתרון מהיר בדקה התשיעית משער של ברנרדסקי. קין הצעיר הכפיל את היתרון ארבע דקות לתוך המחצית השנייה ומכאן בולוניה כבר לא הייתה יכולה לחזור. כריסטיאנו רונאלדו פתח את המשחק על הספסל ועלה לכר הדשא בדקה ה-62.



יובנטוס עלתה בקלות לרבע הגמר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי