גאטוסו: "היגוואין רוצה לעזוב וקשה לשכנע אותו להישאר"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

במילאן גברה על סמפדוריה בגביע האיטלקי, גאטוסו לא רוצה שהיגוואין יעזוב "אם זה היה תלוי בי, הייתי שומר אותו אצלי בבית"

(גודל טקסט)
מילאן ניצחה אמש (שבת) בגביע האיטלקי את סמפדוריה 0:2 בהארכה. ועלתה לרבע הגמר, משערים של פטריק קוטרונה הצעיר, אבל החלוץ שתפס את כל הכותרות היה גונסאלו היגוואין שרוצה לעזוב את הקבוצה. מאמן הרוסונרי ג'נארו גאטוסו אמר אחרי המשחק כי היגוואין שמושאל מיובנטוס למילאן החליט לעזוב וזאת לאור ספקולציות שהוא רוצה לעבור לצ'לסי. הארגנטיני הגיע בהשאלה מיובנטוס בקיץ האחרון עם אופציה לרכישה בקיץ, אבל התקשה להתאקלם וכבש עד כה רק 8 שערים בכל המסגרות עבור מילאן. אתמול הוא לא הבקיע וקוטרונה הצעיר מילא את החלל.


גאטוסו אמר בסיום: "כשחקן מחליט קשה מאוד לשנות את דעתו ולשכנע אותו אחרת. יש לי יחסים טובים איתו והרבה כנות בינינו. אם יש לנו מה להגיד אנחנו אומרים את זה בפרצוף אחד לשני. כרגע הוא השחקן שלנו ואנחנו אוחזים בו חזק, אבל אני לא יודע מה יקרה". היגוואין רוצה יותר להצטרף למאוריציו סארי מאשר לצ'לסי. מילאן שילמה עליו 18 מיליון יורו על השאלה בלבד ועם אופציה לשלם עוד 36 מיליון יורו כדי לרכוש אותו סופית, אך היגוואין רשם את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו תחת מאוריציו סארי בנאפולי, כשכבש 36 שערי ליגה בעונת 2015/16.


גאטוסו הודה: "דיברתי איתו המון, אבל קרירה של שחקן נמשכת בין 13 ל-14 שנה. זה הראש שלו ולא מה שאני חושב. הכי חשוב לדבר איתו ולהסתכל לו בעיינים ולהגיד את האמת. אני לא מבין למה רע לו כל כך אצלנו כי אני רואה בחור מאושר בחדר ההלבשה. אם זה היה תלוי רק בי הייתי שומר עליו אצלי בבית ומאכיל אותו כל יום עם ארוחות צהריים שלא יילך".  במידה והיגוואין יעזוב, אחד החלוצים שמילאן רוצה הוא קשישטוף פיאטק, החלוץ הפולני הרותח של גנואה שמבוקש גם בריאל מדריד.


בצל השמועות, הגיבור של אמש, פטריק קוטרונה קיבל כותרות נלהבות ב"גאזטה דו ספורט" שכתב כי לחלוץ יש ערך גדול עבור מילאן. העיתון כתב: "מילאן היתה בתיקו 0:0 עד שנכנס הבייבי בומבר שפתר לה את הבעיות". קוטרונה הפתיע את כולם אמש כשעלה כמחליף בהארכה וכבש צמד שערים שהוביל את מילאן לשלב הבא. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי