צפו בתקציר: יובנטוס זכתה בסופר קאפ אחרי 0:1 על מילאן

יובנטוס
יובנטוס | AFP

מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו כבש (61) שער בודד שהספיק לגברת הזקנה כדי לזכות בתואר לראשונה מאז 2015. מילאן נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-73, היגוואין התלונן על מחלה ונכנס רק כמחליף

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זה לקח בסך הכל חצי שנה מהרגע שכריסטיאנו רונאלדו חתם ביובנטוס ועד שהוא הביא לה תואר ראשון בתקופתו ממש במו רגליו. הפורטוגלי כבש הערב (רביעי) את שער הניצחון ב-0:1 על מילאן במשחק הסופר קאפ האיטלקי, שהתקיים דווקא בעיר ג'דה שבערב הסעודית. אחרי שנתיים שבהן התואר הלך דווקא ליריבתה בגמר (לאציו בשנה שעברה ומילאן לפניה), יובה סוף סוף החזירה את התואר הראשון של העונה אליה הביתה ואם עד היום היו עוררין על השליטה שלה בכדורגל האיטלקי עכשיו גם הפינה הזו נסגרה.

וזה לא שהגברת הזקנה שיחקה טוב. היא החזיקה יותר בכדור, הגיעה ליותר מצבים ובאופן כללי נראתה טוב יותר מיריבתה, אבל באף שלב המשחק לא התרומם לרמות גבוהות. בטח לא המחצית הראשונה, בה הדבר המעניין היחיד היה ניסיון של רונאלדו למספרת. רק במחצית השנייה, בדקה ה-61, הגיע הכוכב הפורטוגלי להזדמנות אמיתית וגם ניצל אותה כראוי, מכניע את דונארומה. מילאן לא באמת היתה מסוגלת לחזור למשחק, והשער הבודד הספיק כדי לתת ליובנטוס תואר ראשון ל-2019.

רונאלדו מנסה את מזלו במספרת. התואר הראשון שלו במדי הזברות? (Gettyimages)
רונאלדו מנסה את מזלו במספרת. התואר הראשון שלו במדי הזברות (Gettyimages)

הרכבים
יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, אלכס סנדרו, ג'יורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, ז'ואאו קנסלו, בלז מטווידי, מיראלם פיאניץ' (אמרה ז'אן 65), רודריגו בנטנקור (פדריקו ברנרדסקי 86), דוגלאס קוסטה (סמי חדירה 90), כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה.

מילאן: ג'יאנלואיג'י דונארומה, ריקרדו רודגריגז, אלסיו רומאניולי, כריסטיאן ספאטה, דוידה קלבריה, לוקאס פאקטה (פאביו בוריני 71), טימואה בקאיוקו, פרנק קסי, הקאן צ'להאנולו, סאמו קסטייחו (גונסאלו היגוואין 71), פטריק קוטרונה (אנדראה קונטי 79).

מהלך המשחק
דקה 4: קוסטה מצא את עצמו חופשי ברחבה ובעט כדור מסובב, שעבר ליד הקורה.

דקה 34: מטווידי קיבל מוקסטה ובעט לרשת, אבל הקוון הרים את הדגל מיידית והשער נפסל.

דקה 43: דוגלאס קוסטה הרים כדור מצד שמאל למרכז, שם חיכה רונאלדו והתרומם לחצי מספרת נהדרת שכמעט ונכנסה.

קסטייחו מול מטווידי. פתח על חשבון היגוואין (AFP)
קסטייחו מול מטווידי. פתח על חשבון היגוואין (AFP)

דקה 48: קוטרונה ניצל טעות בהגנת יובה כדי להתפנות, להסתובב ולשחרר בעיטה – שהלכה ישר למשקוף.

דקה 61, יובנטוס עולה ל-0:1: פיאניץ' הקפיץ כדור עומק גאוני לרונאלדו, שחמק ממלכודת נבדל ומתוך הרחבה נגח פנימה בקלות.

דקה 73: קסי דרך על קוסטה וראה את הכרטיס האדום, מותיר את מילאן ב-10 שחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי