חשש מקללת אינזאגי: פיונטק סירב לקבל את המספר 9

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | Gettyimages

הפולנים ידועים כמי שמאוד נאמנים לאמונות תפלות והעובדה שמספר רב של חלוצים עם הספרה המחייבת על הגב נכשלו ברוסונרי אחד אחרי השני, גרמה לו לבחור בחולצה מספר 19

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
פולין בטירוף לאחר שהכדורגלן הדי אלמוני, לפחות עד הקיץ האחרון, קשישטוף פיונטק שהגיע לגנואה מקרקוביה, הקבוצה השנייה בגדולה בעיר, השתדרג כעבור חצי שנה בסרייה A למילאן. החלוץ חתם על חוזה ל-4.5 שנים, עד יוני 2023, ויוצג היום רשמית בשעה 14:00 שעון ישראל במילנלו.


למרות שקיבל הזדמנות לשחק עם החולצה מספר 9, העדיף את מספר 19. הסיבה? מאז שפיליפו אינזגי לבש את חולצה מספר 9 במילאן, כל החלוצים נכשלו אחד אחרי השני. הפולנים ידועים בהכרתם באמונות טפלות, כך שהוא העדיף 19 כדי שיהיה לו מזל אחר. מסתבר שמאז עזיבת פיפו ב-2012, כל המחליפים שלו ביחד כבשו רק 39 שערים.


גנואה שילמה עליו בקיץ 4.5 מיליון יורו בלבד, אבל אתמול הכניסה לקופתה 35 מיליון יורו לפני בונוסים שיעגלו את ההעברה ל-40 מיליון יורו. חובת ההוכחה כעת על החלוץ שכבש 13 שערי ליגה העונה ועוד שישה בגביע האיטלקי. פיונטק ימצא שהלחץ בסאן סירו הרבה יותר גדול ממה שחווה בגנואה, אבל הוא כבר עשה קפיצת דרך מטורפת העונה. הוא ירוויח במילאן 2 מיליון יורו בעונה.


Sulla #Gazzetta in edicola:
✍️ #Icardi#Piatek, nuovo derby del gol #Mercato top! #Pogba, #Isco, #Modric#Marquez#Lorenzo, la coppia da battere. E… molto altro! pic.twitter.com/X6ZXVlG9yw

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 24 בינואר 2019


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב על העברת החלוץ: "הלחץ עליו יהיה עצום. רק לפני שנה וחצי אוהדי מילאן היו מאושרים לראות את לאונרדו בונוצ'י לובש את החולצה עם המספר 19, והיכן הוא היום?". מי שעשוי לקבל את ה-9 הוא דווקא פטריק קוטרונה הצעיר שאמר: "זה יהיה כבוד עבורי". הקבוצה רוצה שיהיה חלוץ עם הספרה 9 בעקבות הסכמי ספונסרים ולא מוכנה שהמספר לא יהיה בשימוש.


Krzysztof Piatek is officially a Rossoneri player!  https://t.co/qOtWaktdT2#WelcomePiatekpic.twitter.com/9ALKFOxfjp

— AC Milan (@acmilan) January 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי