נאפולי ומילאן נפרדו בתיקו 0:0, קוואליארלה השווה שיא מ-1994

קשישטוף פיונטק עם קאלידו קוליבאלי
קשישטוף פיונטק עם קאלידו קוליבאלי | Gettyimages

סגנית המוליכה לא הצליחה לגבור על הרוסונרי בסן סירו ויובנטוס תקבל הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה לעשר נקודות. החלוץ בן ה-35 כבש צמד ב-0:4 של סמפדוריה על אודינזה והיה זה משחקו ה-11 ברציפות עם שער בליגה

קבוצות: נאפולי מילאן
(גודל טקסט)
המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) כשבמוקד משחק הצמרת היוקרתי בסן סירו בין מילאן לנאפולי שנגמר בתיקו 0:0 מאכזב לשני הצדדים. במשחק שפתח את המחזור ססואלו ניצחה 0:3 את קליארי ולאחר מכן סמפדוריה הביסה 0:4 את אודינזה, משחק בו פאביו קוואליארלה בן ה-35 השווה את שיאו שת באטיסטוטה מלפני כמעט 25 שנה.


מילאן – נאפולי 0:0
שתי הקבוצות הגיעו למפגש עם הצמרת עם שני ניצחונות רצופים וכל אחת מהן קיוותה להמשיך ברצף החיובי, אך הן סיפקו את המשחק המאכזב של הערב שהסתיים ללא שערים ואפשר יהיה לומר שהמנצחות הגדולות של ההתמודדות הן יובנטוס ואינטר, כאשר האלופה תוכל להגדיל את הפער לעשר נקודות מהתכולים ולנראזורי תהיה הזדמנות לעלות למקום השני על חשבונו של קרלו אנצ'לוטי. חלוץ הרכש החדש של מליאן קשישטוף פיונטק, נכנס בדקה ה-71 ולא הצליח להשפיע על התוצאה. קשר נאפולי פביאן רואיס, הורחק אחרי שני צהובים בדקה ה-90.



לורנצו אינסינייה מול סוסו (Gettyimages)


ססואולו – קליארי 0:3
קבוצתו של דה זרבי הגיע למשחק אחרי תקופה לא טובה כאשר לא ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים, אבל למזלה פגשה את קלאירי החלשה, אותה ניצחה בקלות ועלתה באופן זמני לחצי העליון של הטבלה. מנואל לוקאטלי העלה את המארחים ליתרון מוקדם בדקה התשיעית ובאבאקאר קבע את תוצאת המחצית אחרי שער מפנדל שנשרק בעזרת ה-VAR. בחצי השני קליארי חיפשו את השער המצמק אך אלסנדרו מאטרי הוותיק כבש את השלישי לירוקים שחורים בדקה ה-87 והבטיח את הניצחון לקבוצה הביתית.


Game over! I neroverdi tornano alla vittoria al #MapeiStadium superando 3-0 il Cagliari! Reti di Manuel Locatelli, Babacar su rigore e Alessandro Matri!  #SassuoloCagliari#ForzaSasolpic.twitter.com/3I7PdOYteI

— U.S. Sassuolo (@SassuoloUS) January 26, 2019


סמפדוריה -אודינזה 0:4
פאביו קוואליארלה בן ה-35 כבש שני פנדלים בדקות 33 ו-56 והשווה את שיאו של גבריאל באטיסטוטה מלפני 25 שנה – הבקיע 11 מחזורים ברציפות לראשונה מאז נובמבר 1994, שיא שיוכל להישבר במחזור הבא דווקא מול האקסית נאפולי. קרול לינטי בדקה ה-68 נעץ את השלישי של המארחת ומנולו גביאדיני בדקה ה-78 כבש את שערו הראשון מאז הצטרף לקדנציה שנייה מסאות'המפטון מוקדם יותר החודש, מבישול של קוואליארלה. לפחות זמנית סמפדוריה במקום החמישי, בעוד האורחת רק ארבע נקודות מהקו האדום.



קוואליארלה השווה את שיאו של באטיסטוטה מנובמבר 1994 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי