אלגרי: "הפסד היה באוויר כבר זמן רב, אי אפשר לנצח כל העונה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הגברת הזקנה הובסה 3:0 בברגאמו והודחה מהגביע האיטלקי, המאמן שחטף מהתקשורת טען: תזכרו את הלילה הזה, כי זה לא יקרה עוד הרבה פעמים. לא הגיע לנו להעפיל"

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)
יובנטוס גמגמה במשחקים האחרונים, אבל הצליחה לנצח. זה לא עבד אתמול (רביעי), כאשר הודחה מהגביע האיטלקי בצורה מפתיעה, הובסה 3:0 נגד אטאלנטה. יובה הושפלה בברגאמו, במשחק אליו פשוט לא הופיעה – חטפה שלושה שערים שכולם מטעויות פשוט טיפשיות של שחקני החלק האחורי, כשגם המאמן מסימיליאנו אלגרי חטף מהתקשורת על ההכנה למשחק ותגובותיו האיטיות במהלך ההתמודדות שלא יאפשרו לגברת הזקנה להניף את התואר בפעם החמישית ברציפות.


דובאן ספאטה, החלוץ הקולומביאני של אטאלנטה, המשיך ביכולת השיא שמיצבה אותו כאחד החלוצים הלוהטים ביבשת לאחרונה. אחרי שכבש רביעיה לרשת פרוזינונה בניצחון 0:5, הוא כבש גם אתמול צמד שערים וכבר יש לו 20 שערים העונה בכל המסגרות. "גאזטה דלו ספורט" כתב בשער: "ספאטה קרע את יובה. הפסד ראשון לאלגרי באיטליה העונה ואטאלנטה יכולה לחלום על זכייה בגביע. איצטדיון שלם צרח מרוב הנאה".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi Zapata spacca Juve Chiesa spacca Roma ⚽️ Icardi per il doppio derby ⚽️ Milan con la Piatek mania
❌ Cori razzisti, pugno duro Figc
E molto altro… #CoppaItaliapic.twitter.com/txqd5flJhk

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 31 בינואר 2019


למעשה אטאלנטה היא הקבוצה האיטלקית היחידה העונה שהצליחה לכבוש מול יובנטוס יותר משער אחד למשחק, עשתה זאת כבר פעמיים אחרי שסיימה מולה בליגה בתיקו 2:2. "זה היה באוויר כבר כמה משחקים, אבל תזכרו את הלילה הזה כי הוא לא יחזור הרבה פעמים", הצהיר אלגרי בסיום, "היו לנו כמה שחקנים שרק חזרו מפציעות, אחרים לא בכושר. אפשר להתאושש במשחק או שניים מסיטואציה שלילית, אבל בסופו של דבר אתה תפסיד".


אלגרי, שגם הורחק במהלך המשחק והצדיק את החלטת השופט, ביקש לשכוח מההפסד: "אין מה לעשות דרמה. נתקלנו ביום חלש. לאטאלנטה הגיע להעפיל לשלב הבא ולנו לא. זה מאכזב עבורנו להיות מודחים, אך זה לא נורמלי לחשוב שיובנטוס יכולה לנצח בכל משחק לאורך עונה שלמה".



תואר ראשון שכריסטיאנו רונאלדו מאבד באיטליה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי