דיווח: רומא תמנה את פאולו סוזה, למרות התנגדות מונצ'י

פאולו סוזה
פאולו סוזה | Gettyimages

אחרי שחטפה שביעייה משפילה מפיורנטינה והודחה מהגביע, הבעלים עשוי לזעזע ולפטר את אוזביו די פרנצ'סקו שכבר הציע את התפטרותו ונתקל בסירוב של המנהל המקצועי. אקס מכבי ת"א ממתין להתפתחויות

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
רומא הובסה אתמול (רביעי) 7:1 מביך מאוד מבחינתה על ידי פיורנטינה בגביע האטלקי, אחד ההפסדים הכי גדולים שלה בשנים האחרונות שגם עלה לה בהדחה מהגביע. זו רק הפעם השישית בתולדותיה שהקבוצה ספגת שביעיה והראשונה אי פעם בגביע האטלקי, כשהפעם האחרונה בה ספגה שבעה שערים הייתה מרגלי באיירן מינכן ב-2014 בליגת האלופות, גם כן הפסד 7:1.


בעקבות התבוסה, באיטליה פורסם שפאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב בעבר שקבוצתו האחרונה באירופה הייתה פיורנטינה, מועמד להגיע מיידית לג'יאלורוסי ולהחליף את אוזביו די פראצ'סקו שיפוטר. על הגעה אפשרית של סוזה דווח כבר לפני כחודשיים, אבל השביעייה שוב גרמה לאפשרות שרומא תבצע שינוי על הקווים. די פרנצ'סקו אמר אתמול אחרי המשחק כי התכוון להתפטר, אבל קיבל גב מהמנהל המקצועי מונצ'י שאמר לו כי אין כוונה להיפרד ממנו, ולמרות כל זאת עדיין "ספורט איטליה" דיווח שלנשיא רומא ג'יימס פאלוטה יש תוכניות אחרות בעקבות העונה הרעה שעוברת על הקבוצה.


מונצ'י סופג גם הוא ביקורת לאחר שמספר שחקני רכש רחוקים מלספק את הסחורה והקבוצה מקרטעת בלשון המעטה, ולכן פאלוטה, שנכתב כי התייעץ עם פראנקו באלדיני, בעבר המנהל המקצועי של טוטנהאם, שוקל לפטר את המאמן ולמנות את סוזה שבאוקטובר האחרון פוטר מקבוצתו טינאג'ין טדה הסינית. לאור רצונו של מונצ'י שלא להחליף את המאמן, ייתכן שדי פרנצ'סקו יקבל צ'אנס אחרון מול מילאן בקרב על המקום הרביעי בסרייה A בסוף השבוע, אבל מעמדו רעוע ביותר.


7 – Roma have conceded 7 goals in the same match only for the 6th time in their history, the first time in Coppa Italia (the last was vs Bayern in 2014). Debacle. #FiorentinaRoma

— OptaPaolo (@OptaPaolo) 30 בינואר 2019


"ראי ספורט" גם דיווח על בעיות בחדר ההלבשה של רומא, אחרי שבמהלך המשחק אתמול נראו אדין דז'קו ובריאן כריסטנטה רבים ביניהם בצורה חמורה. הם העליבו זה את זה במהלך בעיטה חופשית ולאחר מכן דז'קו הורחק אחרי שכנראה ירק על השופט. 


שחקני רומא אמורים היו לחזור ברכבת לבירה, אבל המשטרה הורתה להם לחזור בצורה אחרת מחשש שהאוהדים הזועמים אחרי ההפסד המשפיל יחכו להם על הרציפים וינסו להתעמת איתם. הם שכרו אוטובוס ברגע האחרון, ועדיין חיכו אוהדים שניסו לתקוף אותם כשהגיעו לעיר.



די פרנצ'סקו. לא בטוח שהגב ממונצ'י יספיק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי