רונאלדו כבש ובישל ב-0:3 על סאסואולו, יובנטוס הגדילה את הפער

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | Gettyimages

הפורטוגלי הבקיע את שערו ה-18 העונה בסרייה A כשהאלופה ניצחה את קבוצת מרכז הטבלה והפער שלה מנאפולי שבמקום השני כבר 11 נקודות. ספאטה כבש ובישל ב-1:2 של אטאלנטה, מילאן רביעית אחרי 0:3 קל

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד הייתה זו יובנטוס שניצחה 0:3 את סאסואולו בחוץ והגדילה את הפער מנאפולי השנייה ל-11 נקודות, בדרך לאליפות שמינית ברציפות. עוד לפני כן בולוניה וגנואה נפרדו ב-1:1, אטאלנטה גברה 1:2 על ספאל אחרי מהפך, פרוזינונה הפתיעה עם 0:1 בחוץ על סמפדוריה, טורינו גברה 0:1 על אודינזה ומילאן הביסה את קליארי 0:3


סאסואולו – יובנטוס 3:0
אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, תחילה 3:0 משפיל בגביע בחוץ נגד אטאלנטה ו-3:3 מטורף בבית מול פארמה, הגברת הזקנה שבה למסלול הניצחונות עם 0:3 משכנע מול קבוצה שלא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים. הפעם הסיפור הוכרע די במהרה, כאשר סמי חדירה כבש בדקה ה-23, כריסטיאנו רונאלדו הכפיל את היתרון בדקה ה-70 מבישול של פיאניץ', עשרים דקות אחרי ששער שלו נפסל לאור העובדה שהיה בעמדת נבדל, ואמרה ג'אן בדקה ה-86 קבע את תוצאת המשחק, מבישול של CR7.


משמעות הניצחון היא שהפער בפסגה בין הראשונה לשנייה שוב גדל, כשלביאנקונרי כעת 63 נקודות בעוד נאפולי עם 52 בלבד אחרי ה-0:0 שלה אתמול מול פיורנטינה – פער של 11 נקודות שקשה להאמין שהיא תוכל לסגור, כך ש-CR7 בדרך לסקודטו ראשון בארץ המגף ויובנטוס בדרך לאליפות שמינית ברציפות. סאסואולו עם 30 נקודות במקום ה-11, בהחלט נמצאת מבחינתה במקום טוב באמצע.



רונאלדו חוגג שער שביעי ברציפות במשחק חוץ וה-18 שלו בליגה (Gettyimages) 


מילאן – קליארי 0:3

משחק חמישי ברציפות לא הפסד בכל המסגרות לרוסונרי, שטיפסו למקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות אחרי ניצחון חלק בסן סירו. מילאן פתחה נהדר ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-13 עם שער עצמי אומלל של לוקה בקפיטלי. עשר דקות חלפו ולוקאס פאקטה הברזילאי הצעיר דחק מקרוב את שער הבכורה שלו וקשישטוף פיונטק הנהדר קבע את תוצאת המשחק (62) עם הרביעי שלו בכל המסגרות בשלושה משחקים מאז הגיע מגנואה. קליארי נותרה במקום ה-15 כאשר במאזנה שלוש נקודות יותר מאמפולי שניצבת מתחת לקו האדום.


אטאלנטה – ספאל 1:2

אטאלנטה טיפסה, לפחות זמנית, למקום הרביעי בטבלה על חשבון ספאל, שנמצאת בפער של ארבע נקודותמהקו האדום. אנדראה פאטנייה כבש שער מפתיע לאורחים כבר בדקה השמינית, אך יוסיפ אליצ'יץ' השווה בדקה ה-57 מבישול של דובאן ספאטה, שבדקה ה-79 כבש את שער הליגה ה-16 שלו העונה כדי להבטיח ניצחון חשוב לכחולים שחורים.



הקולומביאני של אטאלנטה לא עוצר (Gettyimages)


סמפדוריה – פרוזינונה 1:0
הלפני אחרונה בטבלה הפתיעה עם הניצחון השלישי שלה העונה. דניאל צ'ופאני כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-25, שהעלה את מאזנה של קבוצתו ל-16 נקודות, מרחק של שתיים מהקו האדום. סמפדרויה לעומתה, רשמה הפסד שני ברציפות והחמיצה הזדמנות להיכנס לשש הגדולות.



צ'ופאני חוגג עם החברים. שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית (Gettyimages)


בולוניה – גנואה 1:1
אחרי שהפתיעה עם 0:1 על אינטר במחזור שעבר, בולוניה אומנם לא הצליחה לנצח שוב, אך השאירה בבית נקודה יקרה שהעלתה אותה מעל לקו האדום על חשבון אמפולי, איתה היא אומנם נמצאת בשיוויון של 18 נקודות אך מחזיקה ביחס שערים עדיף. מאתייה דסטרו כבש למארחת כבר בדקה ה-17, אך לוקאס לראגר הדני השווה לגנואה בדקה ה-33 וקבע כאמור חלוקת נקודות.


תוצאה נוספת
טורינו – אודינזה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי