מארק האמשיק עזב רשמית: "נאפולי תאהב אותו לעולמים"

מארק האמשיק סלובקיה
מארק האמשיק סלובקיה | Gettyimages

במועדון נפרדו מהקפטן האגדי שחתם בדליאן ייפאנג הסינית: "תמיד יהיה חלק מההיסטוריה שלנו". הקבוצה תקבל 20 מיליון עבור הקשר בן ה-31, שסיים את דרכו במועדון אחרי 12 שנים

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
נפל דבר בנאפולי, שאישרה היום (חמישי) באופן רשמי את המעבר של מארק האמשיק, מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, לדליאן ייפאנג הסינית עבור 20 מיליון יורו.


ההודעה יצאה באתר הרשמי של הקבוצה האיטלקית שהודתה לקשר הסלובקי על שירותיו עבור המועדון: "נאפולי מחבקת את מארק האמשיק ומודה לו על 12 שנים נפלאות ביחד שאופיינו בהקרבה וברגשות עמוקים של שייכות לחולצת הקבוצה. מארק סיפק תרומה מכרעת של מנהיגות באספקט האנושי והמקצועי גם יחד, כאשר הוא הופך לסמל של הלורנטיס. כקפטן ודוגמא, מארק הוא כדורגלן ואדם שנאפולי תאהב לעולמים, ושתמיד יישאר חלק מההיסטוריה של הקבוצה".


La vita è strana come il calcio, nel giorno degli innamorati ci lascia ufficialmente il giocatore più amato da noi partenopei…
Ma il nostro Amore resterà sempre e solo azzurro #GrazieCap17ano#Hamsikpic.twitter.com/hDedCoRtWL

— Dribbling World (@DribblingWorld) February 14, 2019


כזכור, הקשר בן ה-31 הצטרף לנאפולי בקיץ 2007 מברשיה האיטלקית והפך לקפטן הקבוצה שבע שנים אחרי. האמשיק, ששבר את שיא ההבקעות בכל הזמנים בנאפולי, הצליח לעבור את מראדונה עם 121 כיבושים, כאשר בנוסף, הוא מוביל גם את שיא ההופעות אי פעם של שחקן בקבוצה עם 520 במספר. במהלך שירותו במדי 'האזורי' זכה בשני גביעי איטליה ובסופר קופה האיטלקי, כשהוא מבקיע שער בלתי נשכח בגמר נגד יובנטוס. 


כאמור, האמשיק שמתכונן לקראת ההרפתקה החדשה שלו בסין, מצטרף לטרנד השנים האחרונות של שחקנים אירופאים מתבגרים שעוזבים לכסף הגדול בכדורגל הסיני. הקשר אמור לחבור בסין ליאניק קארסקו, שהצטרף לדליאן ייפאנג בפברואר 2018 מאתלטיקו מדריד בעבור 30 מיליון יורו. בנוסף, הקבוצה הסינית, שעלתה ליגה בשנה שעברה מודרכת על ידי ברנד שוסטר הגרמני,  וסיימה את עונת 2018 במקום ה-11. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי