דיווח: המו"מ בין אינטר לברצלונה תפס תאוצה, איבן ראקיטיץ' מתקרב

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

הקשר מעוניין להישאר, אך אלופת ספרד אינה מוכנה לשפר את שכרו והמעבר לנראזורי נראה קרב מתמיד לאחר שהפערים בין הקבוצות הצטמצמו משמעותית. וגם: המאבק עם מאורו איקרדי ממשיך להחריף

(גודל טקסט)
"אינטר מנהלת עם ברצלונה משא ומתן מתקדם לרכישת איבן ראקיטיץ'", כך פורסם הבוקר (רביעי) על השער של העיתון האיטלקי הנחשב "גאזטה דלו ספורט".


במקביל דווח בתקשורת הספרדית שהאלופה והמוליכה אינה מוכנה לשפר את שכרו של ראקיטיץ' שעומד על 5.5 מיליון יורו ומוכנה להציע לו חוזה חדש בסכום זהה. הקשר, שעל פי הפרסומים רוצה להישאר, אינו מוכן לכך ודורש שדרוג.


המנהל המקצועי בפה מארוטה והמנהל הספורטיבי פיירו אוסליו כבר שוחחו עם ראשי ברצלונה והציעו 35 מיליון יורו עבור קשר נבחרת קרואטיה. תחילה הפערים בין הצדדים עמדו על כ-20 מיליון, אולם בימים האחרונים הם הצטמצמו משמעותית ועומדים בשלב זה על כחמישה מיליון בלבד. באינטר, כך על פי אותם דיווחים, קיימת אופטימיות ואמונה מלאה שראקיטיץ' ישחק במועדון החל מהעונה הבאה.


בתוך כך, המאבק בין אינטר למאורו איקרדי ממשיך להחריף. הקבוצה רוצה שהחלוץ יחזור לשוחח עם המועדון, אך אשתו וונדה נורה לא מוכנה שזה יקרה ללא התנצלות והחזרת סרט הקפן: "בלי איקרדי אינטר זו קבוצה סוג ב'", כתבה ברשתות החברתיות. למרות שהמועדון רמז על כך שהשחקנים נגדו, לאוטארו מרטינס התבטא בנושא ואמר: "אני מקווה מאוד שהוא יחזור בקרוב להיות חלק מאיתנו".



מתקרב בצעדי ענק לאינטר. איבן ראקיטיץ' (Gettyimages)

Sulla Gazzetta di oggi
⚽️ Atletico-Juve, gigante pensaci tu
⚽️ Inter-Rakitic, profumo d'intesa
La prima di oggi: https://t.co/j7en2HpodIpic.twitter.com/gxm84srBSp

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) February 20, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי