גאטוסו על פיונטק: "בזכותו כבשנו תשעה שערים בשלושה משחקים"

קשישטוף פיונטק עם פרנק קסי
קשישטוף פיונטק עם פרנק קסי | Gettyimages

מילאן וחלוץ הרכש מגנואה המשיכו ללהוט יחדיו כאשר הקבוצה השיגה ניצחון שלישי בו כבשה שלושה שערים לראשונה מאז 2012 והפולני השווה את שיאו של בירהוף. המנג'ר אמר בסיום: "לא שיחקנו על משהו גדול כבר כמה שנים"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן ממשיכה לדהור בליגה ואתמול ניצחה את אמפולי 0:3 כאשר הפולני כשישטוף פיונטק כבש שער רביעי בארבעה משחקים בהם פתח והוא הרוסונרי הראשון שעושה זאת אחרי 21 שנה מאז אוליבר בירהוף ב-1998 כך שהוא השווה עוד שיא. מילאן גם לא ספגה שלושה משחקים רצופים בבית לראשונה מאז 2014. יש חיים חדשים אצל הרוסונרי.

פיונטק כבש את שערו ה-18 וכרגע הוא שני בראש מלך השערים של הליגה רק שער פחות מכריסטיאנו רונאלדו, ומוביל את שערי השדה בליגה עם 16 כיבושים ומוביל על הפורטוגלי של יובנטוס שכבש חמש פעמיים מהנקודה הלבנה.

הוא קיבל ציון 7 וב"גאזטה דלו ספורט" גם טענו שהוא מותג מוצלח לא פחות מליאו מסי. באיטליה כולם קוראים לו "פיסטולרו" האקדוחן והוא יורה בסגנון של ערן זהבי, אבל זה קורה בסרייה A ולא בליגה הסינית.


פיונטק השתווה לאוליבר בירהוף (Gettyimages)

בנוסף, מילאן גם כבשה שלושה שערים בשלושה משחקים רצופים לראשונה מאז 2012, אבל ג'נארו גאטוסו אמר שהוא לא היה מרוצה מהמחצית הראשונה: "לא הנענו את הכדור טוב וכשאיבדנו את הכדור 3-4 פעמים זה קרה כשהמגינים שלנו היו עלו גביה מידי ויכולנו לספוג". כשאתה מנצח אפשר להתלונן בכיף על כמה בעיות במשחק, אבל המאמן הודה: "במחצית השנייה שיפרנו את התנועה במגרש. הדרך בה התמודדנו עם הבעיות של המחצית הראשונה נותנת לי תקווה. אנחנו הולכים ומשתפרים ממשחק למשחק".

ביום שלישי מילאן תשחק נגד לאציו בחצי הגמר הראשון בגביע האיטלקי וגאטוסו הזהיר: "יש לנו עוד 13 משחקים לסיום העונה. כדאי שלא נחשוב רחוק מדי. עדיף לדבר על כל משחק לגופו. כבר לא שיחקנו על משהו גדול כמה שנים".

על טימו בקאיוקו: "הוא חשק שיניים ושיחק עם הרבה רצון. מתברר שלא כמו בחיים אם אתה משקיע בכדורגל אתה מיד מקבל תמורה".

על פיונטק: "אם כבשנו תשעה שערים בשלושה משחקים זה בזכותו וגם בזכות השחקנים שהעמידו אותו בעמדה הדרושה. לצערי לא כולם אצלנו מרוצים מהדקות שהם משחקים. אני לא מחליט לפי הסימפטיה שלי לשחקן זה או אחר".


"צריך לחשוב על כל משחק לגופו". ג'נארו גאטוסו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי